L4r5 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 lurer på om jeg skal ta med meg stasjonære pcen til danmark... bare lurer For å sitere et japansk bildeforum: DO IT FAGGOT! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Jeg har lyst på en liten PC, ala 10-12". Men samtidig vil jeg beholde 15" min. Mamma vil kjøpe den så jeg kan kjøpe 10-12", men jeg vet ikke! Ah. Smurf: Jeg har også eska, men fant ut den tok for mye plass. Endret 13. august 2009 av Mora di Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Gøy. Steam henger. Jeg vil spille. Forumet er nede også. TF2-update-madness Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Knut, ah Kompisen min skal bare ha med seg det helt nødvendige og har stor bil, så jeg fyller opp den med esker opp og i mente Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hehe. Jeg har vel i grunnen to biler tilgjengelig bare for meg selv, men tenkte det var greit å dra med seg minst mulig esker og stuff når jeg skal bo på dobbeltrom. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 lurer på om jeg skal ta med meg stasjonære pcen til danmark... bare lurer For å sitere et japansk bildeforum: DO IT FAGGOT! =D får 24 tommer widescreen skjerm i morra, så om jeg tar med stasjonære blir den brukt på den i såfall. kjører ned med brodern og en kompis av han så det blir danskebåten og chill for alle penga. haha. men er jo måte på hva jeg faktisk tar med meg nedover. kan ikke ta med 360n siden jeg sikkert ikke har noen tv å bruke. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Shikaru: Skaff en 360 VGA-kabel og spill på PC-skjermen! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Håhåhå, nye laptopen min kommer i morra! Instant Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hehe. Jeg har vel i grunnen to biler tilgjengelig bare for meg selv, men tenkte det var greit å dra med seg minst mulig esker og stuff når jeg skal bo på dobbeltrom. Ah. Internat? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hehe. Jeg har vel i grunnen to biler tilgjengelig bare for meg selv, men tenkte det var greit å dra med seg minst mulig esker og stuff når jeg skal bo på dobbeltrom. Ah. Internat? Jepp. Skal på Drottningborg VGS for de som måtte kjenne til den skolen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Håhåhå, nye laptopen min kommer i morra! Instant 1: Du får laptop i morra 2: Jeg har ca. råd til buss/togbillett bort til deg 3: Jeg har addressen din 4: ???? 5: Profitt! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Du skal på forumtreff til helga, du! EDIT: Skagen! Slutt å stalk meg, jeg ser deg nok. Du lyser litt rødt der nede skjønner du.. >< Endret 13. august 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Du skal på forumtreff til helga, du! EDIT: Skagen! Slutt å stalk meg, jeg ser deg nok. Du lyser litt rødt der nede skjønner du.. >< Admin som stalker mod faktisk. Hva slags pc snakker vi om? Endret 13. august 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 EDIT: Skagen! Slutt å stalk meg, jeg ser deg nok. Du lyser litt rødt der nede skjønner du.. >< Enn om jeg bytter farge? Går det greit? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Du skal på forumtreff til helga, du! EDIT: Skagen! Slutt å stalk meg, jeg ser deg nok. Du lyser litt rødt der nede skjønner du.. >< Mods som stalker mods faktisk. Hva slags pc snakker vi om? Skagen er admin Dell XPS Studio 16 EDIT: Skagen! Slutt å stalk meg, jeg ser deg nok. Du lyser litt rødt der nede skjønner du.. ><Enn om jeg bytter farge? Går det greit? Rosa og du er tilgitt Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 EDIT: Skagen! Slutt å stalk meg, jeg ser deg nok. Du lyser litt rødt der nede skjønner du.. >< Enn om jeg bytter farge? Går det greit? You must become a ninja to hide from Mr Wheely! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Enn om jeg bytter farge? Går det greit?Eneste annet en vanlig farge jeg liker er blå. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Enn om jeg bytter farge? Går det greit?Eneste annet en vanlig farge jeg liker er blå. Fredrik har lyseblå *misunne* EDIT: Diskusjon | skag1 (mod) sier (01:48): Kan også ordne sånn at alle admins får hjerter rundt navnene sine /dnfk/up plx, overbevis han! Endret 13. august 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg