Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Trykk på batteri-ikonet -> Flere strømalternativer. Til venstre står det "Endre instillingene for at datamaskinen skal gå i dvalemodus" osv

Lenke til kommentar
Takk Natrich. Skal smelle igjen skjermen nå og teste.

Du går inn på strømalternativer og fikser valget, "gjør [insert bullshit here] når jeg lukker lokket".

Hadde det vært drømmedama mi, så hadde HUN betalt. ^^
Jeg ønsker ingen mamma-surrogat.

Ikke jeg heller, men drømmedama er yngre enn meg, hawt, liker å ta vare på seg selv, kan å lage mat, elsker husarbeid - pluss at hun har spenn. But thats just me.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Ikke jeg heller, men drømmedama er yngre enn meg, hawt, liker å ta på seg selv, kan å lage mat, elsker husarbeid - pluss at hun har spenn. But thats just me.

Knis

Lenke til kommentar

Brødre!

goblegoble!

Endelig har tiden kommet!

goblegoble!

Altfor lenge har vi endt opp...

goblegoble!

Som nyttårsmiddag!

goblegoble!

Men ikke mer!

goblegoble!

Ikke mer!

goblegoble!

Det er vår tur!

goblegoble!

Til å reise oss!

goblegoble!

Til å kjempe!

goblegoble!

For våre liv!

goblegoble!

Død over menneskeheten!

goblegoblegoblegoble!

Dette foregår sannsynligvis i kalkunfarmer og hønserier over hele verden. Det er grunn til å engste seg...

Lenke til kommentar
Ikke jeg heller, men drømmedama er yngre enn meg, hawt, liker å ta vare på seg selv, kan å lage mat, elsker husarbeid - pluss at hun har spenn. But thats just me.
Som sagt; mamma-surrogat.

edit: Minus den delen med yngre da.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Ikke jeg heller, men drømmedama er yngre enn meg, hawt, liker å ta på seg selv, kan å lage mat, elsker husarbeid - pluss at hun har spenn. But thats just me.

Knis

Oh, du gikk glipp av den mindre åpenbare betydningen av setningen du ... Hva kan man vel forvente av en Ørabøg? ^^

Men jeg har kommet meg til sengs jeg kaféen, vi snakkes senere i dag. Peace out.

Lenke til kommentar
Jepp! :grin:

oioi skjermen lever enda :woot:

Mora di lever enda ... (okei, den var dårlig)

Hva om ho ikke gjør det? Man hadde hatt det jævelig i mange år uten henne som støtte og så kommer du med en slik uttalelse...fy faen mann tenk over hva du sier. May hurt someone.

Til din info, min mor lever enda. :)

Endret av Natrich
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...