NikkaYoichi Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 *ringe kontofonen* Tast 1 for konto blablablabla Disponibelt på konto: åttetusennihundreogfemtito. In your face, L4r5!111 Jeg har betalt depositum og husleie for å flytte inn med drømmedama mi.I rest my case. INYOURFACE! Hadde det vært drømmedama mi, så hadde HUN betalt. ^^ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Takk Natrich. Skal smelle igjen skjermen nå og teste. Your bastard! Vel ikke kom til meg når den går i stykker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Trykk på batteri-ikonet -> Flere strømalternativer. Til venstre står det "Endre instillingene for at datamaskinen skal gå i dvalemodus" osv Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hadde det vært drømmedama mi, så hadde HUN betalt. ^^Jeg ønsker ingen mamma-surrogat. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Takk Natrich. Skal smelle igjen skjermen nå og teste. Du går inn på strømalternativer og fikser valget, "gjør [insert bullshit here] når jeg lukker lokket". Hadde det vært drømmedama mi, så hadde HUN betalt. ^^Jeg ønsker ingen mamma-surrogat. Ikke jeg heller, men drømmedama er yngre enn meg, hawt, liker å ta vare på seg selv, kan å lage mat, elsker husarbeid - pluss at hun har spenn. But thats just me. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Takk Natrich. Skal smelle igjen skjermen nå og teste. Du går inn på strømalternativer og fikser valget, "gjør [insert bullshit here] når jeg lukker lokket". Tror han har funnet det ut... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ikke jeg heller, men drømmedama er yngre enn meg, hawt, liker å ta på seg selv, kan å lage mat, elsker husarbeid - pluss at hun har spenn. But thats just me. Knis Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Brødre! goblegoble! Endelig har tiden kommet! goblegoble! Altfor lenge har vi endt opp... goblegoble! Som nyttårsmiddag! goblegoble! Men ikke mer! goblegoble! Ikke mer! goblegoble! Det er vår tur! goblegoble! Til å reise oss! goblegoble! Til å kjempe! goblegoble! For våre liv! goblegoble! Død over menneskeheten! goblegoblegoblegoble! Dette foregår sannsynligvis i kalkunfarmer og hønserier over hele verden. Det er grunn til å engste seg... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Ikke jeg heller, men drømmedama er yngre enn meg, hawt, liker å ta vare på seg selv, kan å lage mat, elsker husarbeid - pluss at hun har spenn. But thats just me.Som sagt; mamma-surrogat. edit: Minus den delen med yngre da. Endret 13. august 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jepp! oioi skjermen lever enda Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Åja, glemte å smelle den igjen! Brb! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ikke jeg heller, men drømmedama er yngre enn meg, hawt, liker å ta på seg selv, kan å lage mat, elsker husarbeid - pluss at hun har spenn. But thats just me. Knis Oh, du gikk glipp av den mindre åpenbare betydningen av setningen du ... Hva kan man vel forvente av en Ørabøg? ^^ Men jeg har kommet meg til sengs jeg kaféen, vi snakkes senere i dag. Peace out. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jepp! oioi skjermen lever enda Mora di lever enda ... (okei, den var dårlig) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Åja, glemte å smelle den igjen! Brb! naaw så morsom du er Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jepp, både mora mi, jeg og PC-skjermen lever enda. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Jepp! oioi skjermen lever enda Mora di lever enda ... (okei, den var dårlig) Hva om ho ikke gjør det? Man hadde hatt det jævelig i mange år uten henne som støtte og så kommer du med en slik uttalelse...fy faen mann tenk over hva du sier. May hurt someone. Til din info, min mor lever enda. Endret 13. august 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jepp, både mora mi, jeg og PC-skjermen lever enda. But not for long. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 øyh, på forrige side legger jeg ut kalkunenes hemmelige planer om å ta over jorda, men så blir det en ny side? damnit. jaja, dere får bare leve i fred, mens jeg enser faren og lever i redsel Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 OMGOMGOMG! np: Björn Afzelius & Globetrotters - Stand By Me [00:28/04:45] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg