Sir Game Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Legger du ann på meg eller? Men anbefaler at du holder deg unna, for jeg er forumets badboy og vil ikke dra deg ned i søla.Bare å \"henge\" rundt brukeren min kan gi deg 2 uker uten forum. Fare, er det turnon for deg? Nei, jeg kommer ikke hit ofte. Bare for å leke med Hylo og et par andre, men de er jo ikke aktive lengre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Nei, jeg legger ikke an på deg. I'm spoken for. Derimot så elsker jeg å spille på homofobi og stereotyper. Ang. Hylo: Hvor er det blitt av han? Han var jo den friske brisen som fjernet den innestengte oppbrukte stanken som er her noen ganger. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Nei, jeg legger ikke an på deg. I'm spoken for. Derimot så elsker jeg å spille på homofobi og stereotyper. Ang. Hylo: Hvor er det blitt av han? Han var jo den friske brisen som fjernet den innestengte oppbrukte stanken som er her noen ganger. Hylo kjører gravemaskin og sånt, mkaj. Han har tatt til fornuften, og gitt faen i forumet en stund =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 YAY! Jeg fant noen øl! Er ikke mine da. Er brodern sine. Men jeg åpner en like vel. Får kjøpe nye før han kommer hjem. Om jeg gidder. Har bare en hundrelapp igjen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Nei, nå ere Criminal Minds på tv dere. Før jeg døgner med 1 sesong av House. Derpå begravelse og arbeid fra 12 til 16. Spoken for, Lars? Hva faen. Jeg håpet jo selfølgelig at du flørtet med meg, men burde jo skjønt at du var en lurepenis. Skuffers. Ang sin feminine side forresten, jeg har en innrømmelse å komme med. Jeg simpelten ELSKER Corona ølet, eller damevispet som man sier rundt her. Lyst øl er best, selv om det er mest MANN å like mørkere saker. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Noen øltyper kan smake tåfis, helt seriøst. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 *ringe kontofonen* Tast 1 for konto blablablabla Disponibelt på konto: åttetusennihundreogfemtito. In your face, L4r5!111 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 *ringe kontofonen* Tast 1 for konto blablablabla Disponibelt på konto: åttetusennihundreogfemtito. In your face, L4r5!111 Jeg har betalt depositum og husleie for å flytte inn med drømmedama mi.I rest my case. INYOURFACE! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 skal du først være i kontakt med din feminine side, this is the right way. I lol'd Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg har betalt depositum og husleie for å flytte inn med drømmedama mi.I rest my case. INYOURFACE! Jævlig bra, Lars. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg har betalt depositum og husleie for å flytte inn med drømmedama mi.I rest my case. INYOURFACE! Jævlig bra, Lars. +1 PWND! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Haha, awesome reklame. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvordan skrur jeg av hvilemodus når jeg slenger igjen skjermen på laptopen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvordan skrur jeg av hvilemodus når jeg slenger igjen skjermen på laptopen? Vista eller XP? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ah. Vista. Har gjort det før, men så re-installerte jeg Vista og nå finner jeg det ikke. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvordan skrur jeg av hvilemodus når jeg slenger igjen skjermen på laptopen? Du går på strømalternativer og noen altrnativer der inne Så lukker du forsiktig igjen skjermen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Takk Natrich. Skal smelle igjen skjermen nå og teste. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Ah. Vista. Har gjort det før, men så re-installerte jeg Vista og nå finner jeg det ikke. Da googler du siden jeg ikke husker det i hodet på Vista. edit: Å, faen. Too late. Endret 13. august 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg