Shikaru Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 oi mora de er ung. mamma blir 50 neste måned. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Nå snakker jeg også med han Jesus fyren. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvorfor er det ingen jesusfriker som prater med meg lenger? Har ikke prata med en kristen faen på årevis Ikke siden konfirmasjonen iaf. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvorfor er det ingen jesusfriker som prater med meg lenger?Har ikke prata med en kristen faen på årevis Ikke siden konfirmasjonen iaf. Kan godt skaffe deg en å snakke med ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Skulle ønske det kom noen sånne misjonærer på døra her igjen snart. Det kom en og spurte om han kunne snakke med meg om bibelen for en stund siden, men for å være ærlig så passa det litt dårlig da. Han spurte om han kunne komme tilbake, men jeg har ikke hørt noe mer. Synd. For det hadde vært litt gøy egentlig. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvilken jesusfyr? Hvorfor kontakter ikke denne jesusfyren meg? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Skremte bort han den ene jeg har pratet med Lenke til kommentar
Atrivius Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Fredag i morgen. Ingenting å gjøre, vurderer sterkt en tur til Oslo etter jobben. Folkens.. kom med noen forslag på hva man gjøre. Alle bekjente er utilgjengelige =/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvilken jesusfyr? Hvorfor kontakter ikke denne jesusfyren meg? Han som Fisker snakka med på msn. Prøv å legge til fyren på msn så får du nok tak i han. Fisker la ut addressen for noen sider siden. Fredag i morgen. Ingenting å gjøre, vurderer sterkt en tur til Oslo etter jobben.Folkens.. kom med noen forslag på hva man gjøre. Alle bekjente er utilgjengelige =/ Kjøpe et stålrør. Polere det og montere det i stua. Så øver du deg på å strippe. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Do it. Så vet vi hvor neste forumtreff skal være. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Do it. Så vet vi hvor neste forumtreff skal være. Ikke si det da. Jeg veit ikke hvilket kjønn h*n har. Oh wait! Dere er "kule kids" dere ja. Endret 13. august 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Kurt Nilsen har en sykt bra stemme! Kom tilfeldigvis over en youtubevideo av han, men nå har jeg hørt i 2t.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Oh, I know what to do! Jeg skal barbere meg! Boooyah! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg føler meg litt tvilsom. Jeg sitter og drikker Smirnff Black Ice. 1) Sier du at jeg er tvilsom? 2) Det var du som kjøpte det skvipet. (Ja jeg kaller det skvip for det er ikke godt egentlig.) Det er da ingen selvfølge. Jeg bruker ikke å lage mat til gutter jeg, lager mat for å imponere damene jeg. ^^ Hvorfor føler du deg tvilsom på grunn av det? Jeg har akkurat drukket en skvett med en 25-årig Bunnahabhain jeg. Anfall hadde blitt imponert om du lagde mat til meg. Hvorfor hadde jeg det? Jeg blir heller imponert når du lager mat til meg. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 noen fler som spiller rottenetter eller, har blitt helt addicted! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg føler meg litt tvilsom. Jeg sitter og drikker Smirnff Black Ice. 1) Sier du at jeg er tvilsom? 2) Det var du som kjøpte det skvipet. (Ja jeg kaller det skvip for det er ikke godt egentlig.) 1) Nei du er jente. Det er ikke jeg. 2) JEg kjøpte feil. Skulle egentlig kjøpe sånn vanlig til deg. Det er da ingen selvfølge. Jeg bruker ikke å lage mat til gutter jeg, lager mat for å imponere damene jeg. ^^ Hvorfor føler du deg tvilsom på grunn av det? Jeg har akkurat drukket en skvett med en 25-årig Bunnahabhain jeg. Anfall hadde blitt imponert om du lagde mat til meg. Hvorfor hadde jeg det? Jeg blir heller imponert når du lager mat til meg. Hysj da. Jeg prøver å score pizza! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ikke noe grisesnakk her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg