Skjelvgråt Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Det var jævlig dyrt. De helvetes prisetterene kan dra dit peppern gror. Hrmf. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Fant bare en jeg. Men det er jo et eneste stor mess hele butikken der. Kjøpte en på Binders til 70 kroner heller. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Det var jævlig dyrt. De helvetes prisetterene kan dra dit peppern gror. Hrmf. Du får skylde på staten og alle de kostnadsdrivende avgiftene deres. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg kan ikke huske å ha insinuert at DU skulle være med nei. ^^Du trenger ikke understreke det selvsagte vet du. Jeg føler meg litt tvilsom. Jeg sitter og drikker Smirnff Black Ice. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hva har du gjort med Lars?! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg kan ikke huske å ha insinuert at DU skulle være med nei. ^^Du trenger ikke understreke det selvsagte vet du. Jeg føler meg litt tvilsom. Jeg sitter og drikker Smirnff Black Ice. Det er da ingen selvfølge. Jeg bruker ikke å lage mat til gutter jeg, lager mat for å imponere damene jeg. ^^ Hvorfor føler du deg tvilsom på grunn av det? Jeg har akkurat drukket en skvett med en 25-årig Bunnahabhain jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Det er da ingen selvfølge. Jeg bruker ikke å lage mat til gutter jeg, lager mat for å imponere damene jeg. ^^ Hvorfor føler du deg tvilsom på grunn av det? Jeg har akkurat drukket en skvett med en 25-årig Bunnahabhain jeg. Anfall hadde blitt imponert om du lagde mat til meg. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jo, men da er du liksom litt i veien da vet du Lars ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jo, men da er du liksom litt i veien da vet du Lars ...Er jeg vel ikke. Jeg blir imponert jeg også. Og du aner ikke hva som skjer med meg når jeg får i meg whisky som er nesten like gammel som meg selv. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jo, men da er du liksom litt i veien da vet du Lars ...Er jeg vel ikke. Jeg blir imponert jeg også. Og du aner ikke hva som skjer med meg når jeg får i meg whisky som er nesten like gammel som meg selv. Jo, men jeg spiser ikke på den siden av gjerdet - så med mindre du er fornøyd med å bare se på, så er jeg ikke spesielt interessert i å imponere deg for å finne ut hva som skjer med deg når du får i deg whisky som er nesten like gammel som deg selv. ^^ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Who? Me? For at jeg ikke er bicurious? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Men lars er jo p0rnstar. Norges Peter North! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg har hørt rykter om det, men ikke klart å grave opp noe materiale enda ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Who? Me? For at jeg ikke er bicurious?Ja? Alle de kule kidsa er jo bi nå for tiden. Har du ikke fått memoet? Det stod tilogmed på nettby jo! Men lars er jo p0rnstar. Norges Peter North!Jeg er Kanin På Speed, takk! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Who? Me? For at jeg ikke er bicurious?Ja? Alle de kule kidsa er jo bi nå for tiden. Har du ikke fått memoet? Det stod tilogmed på nettby jo! Jeg er ingen kid vet du, jeg er en gammel mann jeg vet du. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg er ingen kid vet du, jeg er en gammel mann jeg vet du.Stemmer det. Jaja... Det må vel bety at jeg er gammel mann selv. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Muttern ble akkurat 40 år. (Hmmm, kanskje jeg skulle lage en tråd om hvor gammel mora til folk er? ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg