Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjemmelagd pizza kommer veldig an på bakeren. Noen lager perfekte (etter min smak) tynne pizzaer med god ost og fyll. Jeg har også vært ute for en hjemmelaga som var en gigantisk, kompakt bunn med ketsjup (!), kokt kjøttdeig uten smak og ost i skiver. :ermm:

Lenke til kommentar
Hjemmelagd pizza kommer veldig an på bakeren. Noen lager perfekte (etter min smak) tynne pizzaer med god ost og fyll. Jeg har også vært ute for en hjemmelaga som var en gigantisk, kompakt bunn med ketsjup (!), kokt kjøttdeig uten smak og ost i skiver. :ermm:

1. Pizzabunnen er selvsagt alltid så tynn som mulig.

2. Pizzasausen lages alltid fra bunnen av. Mosede tomater, tomatpuré, hemmeligheter og krydder.

3. Osten er alltid skikkelig ost. Aldri ferdigrevet søppel. Gjerne blanding av 2-3 ostetyper for riktig fylde og smak.

Lenke til kommentar

[email protected] la meg til på msn, så jeg fikk meg en ny venn i dag. Misunnelig?

Salvation for Everybody: Stanley Parker: My name is Stanley Parker and I'm a member of the Salvation for Everybody Foundation. Do you have faith in Jesus Christ?

Mathias : Of course

Salvation for Everybody: Stanley Parker: Now, that's good, but everyone in the world hain't got the chance to be taught the ways of Jesus. For only $50 a week, you can give the faith to another person!

Mathias : I already have the power!

Salvation for Everybody: Stanley Parker: But with our help you can reach way longer, and way more persons! Faith is the key to happiness, and your money are the key to faith!

Mathias : I don't want to help anymore

Mathias : I've taught myself and my dog, it's enough.

Salvation for Everybody: Stanley Parker: Don't you care about other people? About those who haven't felt the power of the Lord inside?

Salvation for Everybody: Stanley Parker: With our help, you can bring faith to those who are damned

Mathias : I've felt the power of my boyfriend inside me.

Salvation for Everybody: Stanley Parker: Are you in a gay relationship?

Mathias : Of course.

Salvation for Everybody: Stanley Parker: I thought you said you were a true Christian? Don't you know that the Lord is against homosexual behavior?

Mathias : If he is, why did he create me this way?

Salvation for Everybody: Stanley Parker: He would probably test your faith in him. If you could recist your homosexuality, he would know you were a true follower of Christ

Mathias : Nice try.

Mathias : Don't you know that Jesus was a gay man?

Mathias : Why else would he have 12 men as disiples, not a SINGLE woman?

Salvation for Everybody: Stanley Parker: Excuse me, please? Your blasfemy makes me very upset!

Mathias : Admit it, sir! HE WAS GAY!

Salvation for Everybody: Stanley Parker: No way he was! Jesus was no filthy sinner! Jesus was a true hetrosexual man, and he loved his wimmen!

Mathias : But he was never married, isn't a sin to make love to women outside the marriage?

Salvation for Everybody: Stanley Parker: Don't you dare to insult the lord again, you no-good faggy homo-queer!

Mathias : I don't think I have insulted the lord, I just think I have insulted you, you stupid, ignorant bitch.

Salvation for Everybody: Stanley Parker: You've got a devil in your heart, and I'll cure your homosexuality.

Salvation for Everybody: Stanley Parker: Only $50, and it's totally free

Mathias : The good lord really does care who I fuck in my spare time

Mathias : How could it be free if it costs 50$?

Salvation for Everybody: Stanley Parker: Please wait, while you're being transfused to the manager.

Mathias : really don't*

Salvation for Everybody: Stanley Parker: Hey! You're now talking to Michelle Rice from the Salvation for Everybody Foundation! I heard Stanley got very upset after talking to you

Mathias : So did I!

Salvation for Everybody: Stanley Parker: 1st of all, I'll make it totally clear that such behavior is not accepted

Mathias : What behavior?

Salvation for Everybody: Stanley Parker: The common attitude of yours! He's telling me that you made unreasonable statements about the Lord being you-know-what

Mathias : you mean voldemort?

Salvation for Everybody: Stanley Parker: Let me just assure you that your IP address has been tracked! We'll report you!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

1. Pizzabunnen er selvsagt alltid så tynn som mulig.

2. Pizzasausen lages alltid fra bunnen av. Mosede tomater, tomatpuré, hemmeligheter og krydder.

3. Osten er alltid skikkelig ost. Aldri ferdigrevet søppel. Gjerne blanding av 2-3 ostetyper for riktig fylde og smak.

Jeg må prøve pizzaen din en gang. Har du utkjøringer? :p

Lenke til kommentar
(snip)

Salvation for Everybody: Stanley Parker: The common attitude of yours! He's telling me that you made unreasonable statements about the Lord being you-know-what

Mathias : you mean voldemort?

Salvation for Everybody: Stanley Parker: Let me just assure you that your IP address has been tracked! We'll report you!

BAHAHAHAHAAHA!

Epic win

Lenke til kommentar
Btw, er det noen andre som synes at det er litt i overkant ironisk at Martin Schanke fremstilles som en rolig og avbalansert fyr i reklamen for Prior? Jeg tenker da på den episoden hvor han lappet til en eller annen da han plutselig flippet på en eller annen journalist eller hva faen det var for noen år siden.

Det var vel en politiker. Han jobbet på den tiden som virkarlærer, og han fortjente det.

Men det var jo "Rallyføreren Schanke" ikke "Politikeren Schanke" :p

Det var politikeren Schanke som rappa til Torgeir Micaelsen under en debatt på Åssiden vgs.

Jeg kan forresten meddele at jeg er flink til å lage kjøttkaker. :fun:

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...