Sameboe Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Gah. Jeg er så stappa at jeg ikke klarer å gå :| Skal på Egon å spise Pizza bufeet idag! Phear me Egon! Phear me! Trodde bufeen stengte klokka seks jeg Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvordan kan det ha seg at navel loen er blå når jeg går med hvit t-shirt?Det må være noen som har planta den der mens jeg sov Kanskje du skulle dusje oftere? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 He he. Dusjet i går ettermiddag Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 He he. Dusjet i går ettermiddag Noen av klærne du hadde på deg i går som var blå da? Hva med sengetøyet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Gah. Jeg er så stappa at jeg ikke klarer å gå :| Skal på Egon å spise Pizza bufeet idag! Phear me Egon! Phear me! Jeg er så lei av Egon. Seriøst. Jobben betaler alle måltid der. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hadde blå dongeri på i går. Men dongeri loer da ikke? Slåkna av på sofaen i natt å den er av skinn. Skjønner ikke hvor det blåe kommer fra Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hadde blå dongeri på i går. Men dongeri loer da ikke? Slåkna av på sofaen i natt å den er av skinn. Skjønner ikke hvor det blåe kommer fra Aliens. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Skal på Egon å spise Pizza bufeet idag! Phear me Egon! Phear me! DET er bortkastede penger det. Egon sin mat suger småstein, i tillegg er den sinnsykt overpriset, servicen er rævva og alt er egentlig galt med plassen. Jeg ville heller spist hestemøkk enn å spise på Egon. Aldri mer i mitt liv, skal jeg legge igjen penger på noen Egonrestaurant. Ikke engang om noen andre spanderer vil jeg spise der. Ikke om jeg får betalt for å spise der. Møkkakjede. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Egons pizza buffet er ganske bra da Har ikke spist noe annet der x) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hva i all verden er det som er ganske bra med en jævla frossenpizza? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hva i all verden er det som er ganske bra med en jævla frossenpizza? Frossenpizza? Unnskyld meg, men vil da tro at de baker all pizza fra bunnen de også! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Må være at det er enkelt å lage. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Skal på Egon å spise Pizza bufeet idag! Phear me Egon! Phear me! DET er bortkastede penger det. Egon sin mat suger småstein, i tillegg er den sinnsykt overpriset, servicen er rævva og alt er egentlig galt med plassen. Jeg ville heller spist hestemøkk enn å spise på Egon. Aldri mer i mitt liv, skal jeg legge igjen penger på noen Egonrestaurant. Ikke engang om noen andre spanderer vil jeg spise der. Ikke om jeg får betalt for å spise der. Møkkakjede. Jeg har spist på Egon en gang. Da hadde jeg pizzabuffet, og den var helt grei. Det var vel servicen og. Ikke noe å rope hurra for, men ikke noe dårlig heller. Så terningkast 3. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hva i all verden er det som er ganske bra med en jævla frossenpizza? Frossenpizza? Unnskyld meg, men vil da tro at de baker all pizza fra bunnen de også! Så vidt jeg vet, så får de den frossen med sausen klesset utover. De putter dem i former, hever dem, slenger på litt ost og kaster fyllet på fra 10 meters hold, det ser i alle fall slik ut. I tillegg så er det en lusen pan-pizza, som smaker mer deig, enn noe annet. Det er mulig at jeg er i overkant kravstor når det kommer til pizza, spesielt siden jeg har jobbet som pizzabaker i noen år og da snakker vi skikkelig pizza, ikke slik dritt man får på Egon. Btw, er det noen andre som synes at det er litt i overkant ironisk at Martin Schanke fremstilles som en rolig og avbalansert fyr i reklamen for Prior? Jeg tenker da på den episoden hvor han lappet til en eller annen da han plutselig flippet på en eller annen journalist eller hva faen det var for noen år siden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Den beste frossenpizzaen er Dr Oetker's Casa Di Mama - Trio di Carne. Den er omtrent like god som bestillingspizza. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Hva i all verden er det som er ganske bra med en jævla frossenpizza? DU ER EN FORNÆRMELSE FOR LANDET! Hehe Grandiosa er noe av det beste som finns på denne kloden. Lett å lage, så og si billig, smaker himmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmelsk Eneste som kanskje slår den er peppes pizza.. Dolly Dimple's er bare søl. (bokstavelig talt.. bare søl) Endret 13. august 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Endelig kommet seg hjem fra jobb, dønn sliten. Men rekker bare å ete og dusje så skal jeg tilbake igjen til Ski. @ThomGreen: Grandiosa finnes ikke godt Endret 13. august 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Btw, er det noen andre som synes at det er litt i overkant ironisk at Martin Schanke fremstilles som en rolig og avbalansert fyr i reklamen for Prior? Jeg tenker da på den episoden hvor han lappet til en eller annen da han plutselig flippet på en eller annen journalist eller hva faen det var for noen år siden. Men det var jo "Rallyføreren Schanke" ikke "Politikeren Schanke" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg