Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bursdag i dag! :p

Og siden jeg ikke har en dritt å gjøre og kjeder ræva av meg så fant jeg ut at jeg skulle dra til byen.

akkurat nå etter den byturen så vet jeg ikke helt hva jeg skal føle, skal jeg være glad eller paranoid? xD

To ganger kom det 2 forskjellige par random jenter jeg aldri hadde sett før som sa Heeiii!!! for så å gå vidre :dontgetit:

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Jeg er jo aldri syk og innlagt på sykehus, og betaler masse i skatt hvert år, så var på tide jeg fikk nyte godt av norsk helsevesen også.
da jeg tok blindtarmen drakk jeg 26 glass med oboy på en dag :!: det var søren meg Gratis oboy der, gleder meg litt til å bli innlagt igjen (bare det ikke er noe alvorlig) :wee:

På barneavdelinga ved rikshospitalet har de gratis milkshake, sånn fra Tine :whistle:

Men man bør alltid snylte på norsk helsevesen hvis man har mulighet til det. Var gratis juice her også.

Men potetmosen var visst ikke bra nok :p

Nei, fy faen for noe skvip!

Errr våkna litt for tidlig.. (1 minutt siden..) snart 13:37
Kanskje du egentlig våknet kl 13:33.37?
Lenke til kommentar
da må du gå bort til de å prate da :p

Edit: grattis med dagen :)

Ble litt satt ut første gangen, hadde jeg reagert så hadde jeg fått klem :p

Andre gangen sa jeg faktisk hei tilbake osv. men de stoppa liksom ikke for å snakke, sært.

Edit: Mora Di, please do....

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Gjorde det, men første paret ga hun ene meg nesten klem. Dum som jeg var så sa jeg bare hei, litt satt ut og dodga klemmen :roll:

Andre gangen sa jeg hei, og prøve å ikke være like satt ut, men må si jeg ble litt satt ut der jeg sto og skrev en tekstmelding

Edit: Takk Mora Di ^^ og nå kjennte jeg deg ihvertfall igjen også (med tanke på nytt nick that is)

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...