Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel vel vel... Noen som har noe for å slå hijæl tiden med eller?

IKKE GJØR DET! Når noe dør så slutter det å eksistere. Har du tenkt på hva som vil skje om tiden slutter å eksistere? Langolier'ene vil komme og konsumere oss fullstendig!

Lenke til kommentar
L4r5: du vet vel det at muskler/interesse/sykler slutter å fungere hvis det er bløtt ute?
Å sykle i styrtregn anser jeg som en av de store gledene her i livet. Virkelig kjenne at man blir klissgjennombløt og tråkke på. Kjenne vannet som renner nedover ansiktet. Se dråpene som danner seg og drypper fra øyenbrynene. Når man kommer hjem er det bare å ta en dusj og skifte uansett.

Men nå forsvant jeg litt. Time med hodekrymperen. Snakkes folkens!

Lenke til kommentar

Faen, det glemte jeg! Jeg må smøre kjedet før jeg kan sykle igjen! Var innom med sykkelen på lokale sykkelsjappa og kjedet og tannhjula og sånn var visst gjennomtørre. :whistle: Jeg har ikke smørt den på evigheter, og den skal visstnok smøres en gang i måneden.

Lenke til kommentar
L4r5: du vet vel det at muskler/interesse/sykler slutter å fungere hvis det er bløtt ute?
Å sykle i styrtregn anser jeg som en av de store gledene her i livet. Virkelig kjenne at man blir klissgjennombløt og tråkke på. Kjenne vannet som renner nedover ansiktet. Se dråpene som danner seg og drypper fra øyenbrynene. Når man kommer hjem er det bare å ta en dusj og skifte uansett.

Må faktisk si meg enig. Jogge/sykle i skikkelig regnvær er deilig, nesten terapi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...