Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Svarer selv om jeg ikke heter DNFK, jeg. God morgen ja n4w og til samtlige andre =)

I dag har jeg rukket å ringe for å etterlyse fagprøven som jeg egentlig burde hatt denne måneden og ringt for å vise interesse til en jobb jeg har søkt på. Og alt dette før jeg begynner på jobb i dag. Begynner klokka 10, men har sittet her siden 09.25. Dro tidligere for å få kjøpt meg noe frokost. Mye bedre med nystekte groviser med eggerøre og bacon til frokost, enn tørr brødblings med brunost. =D

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er jo aldri syk og innlagt på sykehus, og betaler masse i skatt hvert år, så var på tide jeg fikk nyte godt av norsk helsevesen også.

da jeg tok blindtarmen drakk jeg 26 glass med oboy på en dag :!: det var søren meg Gratis oboy der, gleder meg litt til å bli innlagt igjen (bare det ikke er noe alvorlig) :wee:

Lenke til kommentar
N4w: Du har forvillet deg til Trondheim ser jeg. Plutselig en dag så krasjer du med meg på vei ut fra Torget.

Haha, kanskje det ja! :)

Svarer selv om jeg ikke heter DNFK, jeg. God morgen ja n4w og til samtlige andre =)

I dag har jeg rukket å ringe for å etterlyse fagprøven som jeg egentlig burde hatt denne måneden og ringt for å vise interesse til en jobb jeg har søkt på. Og alt dette før jeg begynner på jobb i dag. Begynner klokka 10, men har sittet her siden 09.25. Dro tidligere for å få kjøpt meg noe frokost. Mye bedre med nystekte groviser med eggerøre og bacon til frokost, enn tørr brødblings med brunost. =D

Oh the humor!

Eggerøre og bacon! NOM!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Gjør stort sett det samme som når jeg ikke jobber. Har bare en rolig (til visse tider) sentralbordsjobb, fram til jeg får meg skikkelig jobb. Gidder ikke å nevne hvor eller hvorfor lengre, så om noen er nysgjerrig, så bla tilbake i tråden. Har nevnt det mange ganger :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Bugs på serverrommet altså?

edit: I helgene er det selvfølgelig da det er mest travelt, men også ved en del flyavganger og landinger i de tre byene vi har med å gjøre også.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...