MrBjoern Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Mhh... god morgen folkens I dag, tenker mrbjoern at han skal få jobbet litt. Han vet dog at han ikke klarer det, og velger å sette seg i DNFK først som sist. ^^ *slurpe kaffe* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Føler ikke for å vandre rundt utendørs i shorts nå og buksa mi hakke tørka etter turen hjem enda Lenke til kommentar
K.. Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Så bare stikk hodet litt ut, da. Utrolig hvor oppfriskende det kan føles. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Evt. bare sette opp vinduet ei stund. Da blir du så varm og god. Særlig hvis det regner og er en j*vlig vind ute. Jeg har verdens beste bok. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Tror jeg fortsetter å sitte her og titte på Daria og gi faen i trettheten Så lenge jeg ikke beveger meg, blir alt bra. Beveger jeg meg, går jeg automatisk til senga ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hvor lenge har du vært oppe, Sjur? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Bare siden sju, og før det sov jeg 7,5 timer i den herligste senga, samt at jeg sov en time tidligere i dag Dog, jeg er kronisk trett ^^ Endret 28. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Tydeligvis. Oo Jeg leter etter rå synge-med-musikk som jeg kan á la "Killing in the name of" og "living next door to alice". Noen? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 I got foodz in mah belly! Hva prater dere om nå da? Den oppfriskende effekten av frisk luft? Hei Bjørnen! *rawr* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg har også mat i magen. Mye mat. Urk. Wok. *synge med på "alice? who the f*ck is alice?"* Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Tydeligvis. Oo Jeg leter etter rå synge-med-musikk som jeg kan á la "Killing in the name of" og "living next door to alice". Noen? Wait and bleed - slipknot Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Wait and bleed - slipknot Hører ikke på Slipknot. Prinsipp. Dessuten skulle jeg kjenne sangen, noe som garantert ikke er tilfelle. xD Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Neinei RunarBs. det er ingen god sang å synge med.. Slipknot - Before I Forget er bedre. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hei Bjørnen! *rawr* Hy ^^ *titte på* Jeg ble tørst jeg... *løpe ned for å hente seg vann* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 *drepe alle som hører på slipknot*? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Misforstå meg rett kibs, jeg hater vanligvis slipknot, men before i forget og vermilion part III er dugandes +++ Eller var det part II? Husker ikke. Endret 28. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Kibs: Die Toten Hosen - Hier Kommt Alex, Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky, Darling Daizy - The Wrong Side, REM - Losing My Religion (evt. Graveworms cover, masse herlig growling), Millencolin - Leona, Peter Frampton - Do You Feel Like We Do, Powermad - Slaughterhouse, Aerosmith - Pink, Beastie Boys - Fight For Your Right To Party, DumDum Boys - En vill en, DumDum Boys - Englefjes, Korpiklaani - God of Wind, Rolling Stones - Suzie Q, Beatles - Bad Boy... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg har faktisk ikke hørt en eneste slipknot-sang på flere år. Enda jeg har venner som er skikkelig xcore-venner. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Tydeligvis. Oo Jeg leter etter rå synge-med-musikk som jeg kan á la "Killing in the name of" og "living next door to alice". Noen? Carry on Wayward Son av Kansas. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Korpiklaani - God of Wind Der sa du noe. Og DumDumBoys funker jo. Ellers får jeg bare skuffe deg(/dere) ang. hvilken musikk jeg kjenner til/liker. Var fint lite der, for å si det slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg