Sameboe Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg flytter om alt fra noen uker til et år, kommer helt ann på x) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 jeg MÅ flytte om jeg skal gå på skole i danmark, så men det har jeg ingenting i mot. satser på at det blir bra ja Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Shikaru, hvordan gikk det med tatoo-tegninga til Lars? Hvor flytter du Yvonne? Edit: Leif Flytting om 3 dager. Det blir stas. Flyttet til Trondheim idag jeg! Og hvor flytter du til? Flytter til Kristiansand. Gleder meg masse! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Digg å flytte. Jeg har pakket hele fire pappesker jeg skal ta med. Og sykkelen, seff. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ikke flytt før du har råd. Nuddler er crap etter 4-5 dager Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Og jeg skal sitte på ræva hjemme i enda en stund. Når jeg tenker over det har jeg det helt fint med det, så jeg klager ikke Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Her blir det en god del å ta med seg, men så har kjæresten min og jeg fått oss en 2-roms på 40m2 gjennom studentskipnaden. Vi har vært griseheldige sånn sett. Endret 12. august 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ikke flytt før du har råd. Nuddler er crap etter 4-5 dager Gleder meg til å leve på stipend! Flytter til Kristiansand. Gleder meg masse! Begynne på skole eller noe der da? Digg å flytte. Jeg har pakket hele fire pappesker jeg skal ta med. Og sykkelen, seff. Fikk med meg alt i en sekk og to bagger. Sykkelen var jo så klart med. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Har du funnet noen som kan tegne den da Lars? Nei, men stresser ikke med det. Fikk med meg alt i en sekk og to bagger. Sykkelen var jo så klart med. Det eneste jeg tar med meg i første omgang er det jeg får plass i den største sekken min. Må ta det på toget. Regner med å få resten over fjellet når fattern kommer hjem. Han har stor bil. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Eneste fordelen jeg ser om jeg skulle flyttet nå, er at jeg får rydda opp i ting. Systemer er ting som ikke eksisterer her i gården, bortsett fra på harddisken Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ikke flytt før du har råd. Nuddler er crap etter 4-5 dager Gleder meg til å leve på stipend! Håper seriøst du har tatt opp lån også, ellers så blir det ikke mye du får spist i døgnet! Dog, du kan jo bli slankere av det da Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Fikk med meg alt i en sekk og to bagger. Sykkelen var jo så klart med. Sykla du dit du skulle? Trukke jeg gidder å sykle til Drammen. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Begynne på skole eller noe der da? Ja, skal begynne ved UiA, engelsk bachelor. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Noen som vet om lærlinger kan søke om noe slags stipend? Tjener under 5 000 i måneden de første 6 månedene, så jeg hadde aldri klart meg på kun lønna.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Når vi er inne på skole... Har søkt litt rundt, og sliter med å finne konkrete ting på hva IT-fag på Studiespes. VG2 egentlig er. Noen som har hatt det eller vet hva det innebærer? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Håper seriøst du har tatt opp lån også, ellers så blir det ikke mye du får spist i døgnet! Dog, du kan jo bli slankere av det da Morromann! Blir sånn her for meg i år: Stipend og lån. Første halvår: 32600 Andre halvår: 31400 5500 i lån hvert halvår, hadde trodd man fikk mer i lån. Men siden jeg er student uten inntekter så var det vel heller ikke overraskende. Også får jeg barnebidraget som faren min utbetaler, 1600 fra det omtrent. I tillegg har jeg jobbet litt i sommerferien, får 3600 derfra. Så stipend + lån = omtrent 6500 mnd + jobb penger og barnebidrag. Betaler 3700 pr. mnd i leie. Inkludert strøm, TV, nett o.l. Sykla du dit du skulle? Trukke jeg gidder å sykle til Drammen. Buskerud > Trondheim. Daglig trim for meg det! Ja, skal begynne ved UiA, engelsk bachelor. Stilig. Endret 12. august 2009 av n4w Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Fikk med meg alt i en sekk og to bagger. Sykkelen var jo så klart med. Sykla du dit du skulle? Trukke jeg gidder å sykle til Drammen. Han ble nok kjørt Vikersund - Trondheim er litt langt så x) Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Noen som vet om lærlinger kan søke om noe slags stipend? Tjener under 5 000 i måneden de første 6 månedene, så jeg hadde aldri klart meg på kun lønna.. Ja. Gå inn på Lånekassas sider her. De fleste lærlinger har lovfestet rett til opplæringen de er i gang med. Både lærlinglønnen din og økonomien til foreldrene dine påvirker hvor mye du kan få fra Lånekassen. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Stilig. Takk, gleder meg masse. Endelig blir det engelsklærer på meg (jeg er nettopp ferdig med 4 år på lærerhøgskolen). Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 har bare fått 88000 til sammen jeg da, så det kan hende jeg må låne litt av foreldra mine til jeg får betalt tilbake >_> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg