Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, jeg har jo nummeret ditt.. *legge skumle planer*

De begynner 19.

Huh, ikke lenge til. Oh well...2 ukers ferie på meg i sommer...bortskjemte skolefolk altså...

Du må seriøst bytte navn mann :p

Navnet skiftes om ca to måneder, da kommer Pac-Man tilbake.

Er det nå jeg skal gni inn at jeg hadde 5 uker ferie?

Er det nå jeg skal gni inn at morra di bare hadde 2 timer?

Lenke til kommentar

Allah er Allah og Muhammad hans profet! De kjemper en forgjeves hr. Hagen! Islam, den eneste sanne tro, vil seire her i Norge også. En dag vil moskeer være like vanlig i Norge som kirker er det i dag og mine barnebarns-barn vil oppleve dette. Jeg vet, og alle muslimer i Norge vet, at en dag skal norges befolkning komme til troen, og at dette landet skal bli muslimsk! Vi føder flere barn enn dere, og adskillige, rett-troende muslimer kommer til Norge hvert år, menn i produktiv alder. En dag skal også det vantro korset i flagget bort!

Mohammad Mustafa

jeg blir litt... redd :ermm:

Lenke til kommentar
Allah er Allah og Muhammad hans profet! De kjemper en forgjeves hr. Hagen! Islam, den eneste sanne tro, vil seire her i Norge også. En dag vil moskeer være like vanlig i Norge som kirker er det i dag og mine barnebarns-barn vil oppleve dette. Jeg vet, og alle muslimer i Norge vet, at en dag skal norges befolkning komme til troen, og at dette landet skal bli muslimsk! Vi føder flere barn enn dere, og adskillige, rett-troende muslimer kommer til Norge hvert år, menn i produktiv alder. En dag skal også det vantro korset i flagget bort!

Mohammad Mustafa

Øhhh......STEM PÅ FRP ELLER NORGESPATRIOTENE :thumbs:

Lenke til kommentar

Mohammad Mustafa

Jeez.

Lenke til kommentar

hvor ræva er ikke Lanseringsguiden her på hw.no. viser jo kun lanseringer tilbake i tid. heler vitsen er jo å vise lanseringer fram i tid ? uff. savner hw.no sånn som det var i begynnelsen. da hadde de som drev siden peiling på data. de som driver siden nå har jo 0 peiling.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...