b-real Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Nei nei neiiiii.... Jeg vil sove *gjeesp* Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hmm, jeg har jo nummeret ditt.. *legge skumle planer* De begynner 19. Huh, ikke lenge til. Oh well...2 ukers ferie på meg i sommer...bortskjemte skolefolk altså...Du må seriøst bytte navn mann Navnet skiftes om ca to måneder, da kommer Pac-Man tilbake. Er det nå jeg skal gni inn at jeg hadde 5 uker ferie? Er det nå jeg skal gni inn at morra di bare hadde 2 timer? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Uff...så ufattelig gammel men å så effektiv. Oh well. NP: radiohead. Ca en time igjen til madammen er ferdig og jeg holder på å sovne. Vent, kanskje ikke Radiohead var rette musikken Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Allah er Allah og Muhammad hans profet! De kjemper en forgjeves hr. Hagen! Islam, den eneste sanne tro, vil seire her i Norge også. En dag vil moskeer være like vanlig i Norge som kirker er det i dag og mine barnebarns-barn vil oppleve dette. Jeg vet, og alle muslimer i Norge vet, at en dag skal norges befolkning komme til troen, og at dette landet skal bli muslimsk! Vi føder flere barn enn dere, og adskillige, rett-troende muslimer kommer til Norge hvert år, menn i produktiv alder. En dag skal også det vantro korset i flagget bort! Mohammad Mustafa jeg blir litt... redd Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Hvor fant du dette? Fant ut at det var "Mustafa-brevet" som Carl I hagen brukte i valgkamp på 80-tallet. Det er oppdikta, eller det er hvertfall ikke Mohammad Mustafa som har skrevet. Endret 12. august 2009 av Mora di Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Allah er Allah og Muhammad hans profet! De kjemper en forgjeves hr. Hagen! Islam, den eneste sanne tro, vil seire her i Norge også. En dag vil moskeer være like vanlig i Norge som kirker er det i dag og mine barnebarns-barn vil oppleve dette. Jeg vet, og alle muslimer i Norge vet, at en dag skal norges befolkning komme til troen, og at dette landet skal bli muslimsk! Vi føder flere barn enn dere, og adskillige, rett-troende muslimer kommer til Norge hvert år, menn i produktiv alder. En dag skal også det vantro korset i flagget bort! Mohammad Mustafa jeg blir litt... redd Øhhh......STEM PÅ FRP ELLER NORGESPATRIOTENE Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Allah er Allah og Muhammad hans profet! De kjemper en forgjeves hr. Hagen! Islam, den eneste sanne tro, vil seire her i Norge også. En dag vil moskeer være like vanlig i Norge som kirker er det i dag og mine barnebarns-barn vil oppleve dette. Jeg vet, og alle muslimer i Norge vet, at en dag skal norges befolkning komme til troen, og at dette landet skal bli muslimsk! Vi føder flere barn enn dere, og adskillige, rett-troende muslimer kommer til Norge hvert år, menn i produktiv alder. En dag skal også det vantro korset i flagget bort! Mohammad Mustafa jeg blir litt... redd Jeez. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 DET ER EN FAKE!! DONT WORRY! Se innlegget mitt. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jaja, da var man på plass i Trondheim da! Hybelen er ferdig rigget og PCen er på plass. Da er det bare å vente til skolen begynner mandag 17. Hvordan står det til her da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Nei, tenker jeg tar kveld nå, orker ikke sitte oppe å halvsløve. Endret 12. august 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Nei, tenker jeg tar kveld nå, orker ikke sitte oppe å halvsløve. Klokt valg. Jeg hadde gjort det samme hvis det ikke resulterte i at jeg hadde blitt voldtatt mens jeg sov i natt =( And I'm off.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Voldtatt i natt blir du nok uansett b-real.. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 hvor ræva er ikke Lanseringsguiden her på hw.no. viser jo kun lanseringer tilbake i tid. heler vitsen er jo å vise lanseringer fram i tid ? uff. savner hw.no sånn som det var i begynnelsen. da hadde de som drev siden peiling på data. de som driver siden nå har jo 0 peiling. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hardware.no er knapt en skygge av seg selv. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Dere bestemmer, skal jeg nerde diskusjon.no facebook, 4chan og msn eller spille Commandos? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) commandos. enkel sak. Edit: what the shit video var det greiene ? Endret 12. august 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Gøy å se på folk kutte seg btw jeg er Bouvet Island Avkuttet penis Endret 12. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 dette går over styr fjerne linken? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Edit: what the shit video var det greiene ? Det var borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg