Slimda Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Har ingenting med WoWing at jeg leste slikt. Det har med at jeg har et skittent sinn. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Owned? http://www.journaldugeek.com/files/2009/08/facebook-fail.jpg Jeg spiser biff som har ligget i marinade siden i går, med ovnsbakte poteter og barnaise. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det er da ikke stress i det hele tatt. Med mindre man ikke kan lage det da... Vel, jeg har aldri lagd det før. Men jeg søkte opp noen oppskrifter nå, og det så jo faktisk ikke så komplisert ut. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det er da ikke stress i det hele tatt. Med mindre man ikke kan lage det da... Vel, jeg har aldri lagd det før. Men jeg søkte opp noen oppskrifter nå, og det så jo faktisk ikke så komplisert ut. Nei det er ikke det. Bare huske på å krydre de passelig og lag gjerne en test-kjøttbolle på forhånd for å kjenne om hvordan du syns den er om den trenger f.eks mer løk,salt,pepper osv osv. Jeg rensket fisk for første gang i dag jeg. Lol,jeg er i fra Nord-Norge og har aldri tilberedet en hel fisk før Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Japp, pleier bruker krydder etter magefølelsen, og det har stort sett funka veldig bra. Og b-real, det er ikke sikkert du blir "voksen", men vi blir alle eldre og gjennomsnittsalderen på forumet holder seg vel på ca samme nivå. Kan ha noe med det å gjøre. Jeg føler heller ikke samme tilhørigheten til forumet som før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Står til med deg for tiden mann? Kommet deg tilbake på skolen og begynt forberedelsene på et spennende år til eller? ^^ joda, det går nå. Har jobbet i et par uker allerede, og er vel rimelig i mål snart. Men snart kommer elevene tilbake, og jeg må tåle mas, mas og atter mas. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Vel, bra noen krydrer maten. Skjefskokken der jeg jobber krydrer så og si ikke maten hun lager, smaker vel ikke på den en gang for å kjenne om den er god. Var 40 års dag i går der jeg jobber for en av beboerene og maten snakte faen meg driiit og sjokoladekaken som hun hadde laget var faen meg helt murstein. Helt forkastelig og dette lar en våre skattepenger gå til, å la en gammel lat hurpe tjene 400.000kr i året for... Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 WOHOO, ikke datafri mer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Står til med deg for tiden mann? Kommet deg tilbake på skolen og begynt forberedelsene på et spennende år til eller? ^^ joda, det går nå. Har jobbet i et par uker allerede, og er vel rimelig i mål snart. Men snart kommer elevene tilbake, og jeg må tåle mas, mas og atter mas. Rediret telefonen din til meg så kan jeg sitte der og være "high-end support" eller noe Nårtid er det de begynner? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Mamma og pappa fikk besøk av noen folk også har de en unge.. Han kommer løpende inn på mitt rom Hei! Jeg heter Christian, og jeg vil ha en kos av deg! haha, spesielt men koselig. Vi snakker 3-4 år gammel. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Norge banker jo Skottland Sorry, måtte bare nevne det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Står til med deg for tiden mann? Kommet deg tilbake på skolen og begynt forberedelsene på et spennende år til eller? ^^ joda, det går nå. Har jobbet i et par uker allerede, og er vel rimelig i mål snart. Men snart kommer elevene tilbake, og jeg må tåle mas, mas og atter mas. Rediret telefonen din til meg så kan jeg sitte der og være "high-end support" eller noe Nårtid er det de begynner? Hmm, jeg har jo nummeret ditt.. *legge skumle planer* De begynner 19. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ok, jeg fant akkurat ut at jeg har sett nesten 5000 videoer på youtube. Det er ganske mange bortkastede timer det ... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 da var første måneds leie osv betalt for leiligheten i danmark :o blir rart å flytte dit. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Ok, jeg fant akkurat ut at jeg har sett nesten 5000 videoer på youtube. Det er ganske mange bortkastede timer det ... 9.5K her. Endret 12. august 2009 av HCG Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Norge banker jo Skottland Sorry, måtte bare nevne det!Har dere ikke tusen andre fotball-tråder å ta dette i? Jiiiz.. Hmm, jeg har jo nummeret ditt.. *legge skumle planer* De begynner 19. Huh, ikke lenge til. Oh well...2 ukers ferie på meg i sommer...bortskjemte skolefolk altså...Du må seriøst bytte navn mann da var første måneds leie osv betalt for leiligheten i danmark :o blir rart å flytte dit. Hvor i danmark er det du flytter til? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 http://open.spotify.com/track/4CFuYwyHuzdTz1FCkCSkyL Alestorm FTW Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 20.610 her! Du har altså mindre liv enn det jeg har ... Godt å vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg