Kenny™ Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 jeg er lat og gidder ikke å barbere skjegget.dvs jeg tar og raker det bort ca annhver uke. men om jeg skal ha skjegget, syns folk at jeg burde ha bart eller ikke? Det kommer jo helt ann på hva slags skjegg du har... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 IKKE BART! For himmelens skyld, ikke bart. Æsj. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det er digg med bart. Legger opp til en selv Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 det er skjegg gjevnt, og jeg mente ikke at jeg skulle ha en gigantisk bart bare om det skal være gjevnt med skjegget eller ikke i det heletatt Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Steike bacon! Hva lagde du? Himmelsk tandorikylling. Herre jemnin, det er godt. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Har du bart skal du ha så mye at du kan bruke BARTEKREM og en liten kam. Det må jeg si, Skarstad! Mester på kjøkkenet! HVEM SKULLE TRODD! Ah, der er gryta ferdig! LOLBRBHENTE Endret 28. januar 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 MAAAAAAAAT! Snakkes! *Gumle pizza* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Spiste kylling i dag jeg. Hurra. THE MARS VOLTA GIR UT NY PLATE I MORGEN! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Spiste kylling i dag jeg. Hurra. THE MARS VOLTA GIR UT NY PLATE I MORGEN! Jeg som kjøpte Frances the mute i dag^^ + en dobbeltcd med Dylan. Si fra hvis den er bra da. Shikaru. Dropp barten du, er som regel best det Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) da blir det ikkeno bart da spist torsk i dag jeg. trenger mer mat etterpå fordi jeg blir aldri mett lenge av fisk. og Mars Volta er nais and now for something completely different Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: funka dårlig med img tagg O_o Edit2: da får det bli link http://www.maj.com/gallery/Shikaru/Art/guyona-horse.jpg aldri tegna no særlig hest så t's hard Endret 28. januar 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Spiste kylling i dag jeg. Hurra. THE MARS VOLTA GIR UT NY PLATE I MORGEN! Jeg som kjøpte Frances the mute i dag^^ + en dobbeltcd med Dylan. Si fra hvis den er bra da. Shikaru. Dropp barten du, er som regel best det Hva føler du om frances da? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 spist torsk i dag jeg. trenger mer mat etterpå fordi jeg blir aldri mett lenge av fisk. Sikkert fordi det er så avskyelig at man får bare presset ned noen få biter. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Ikke at du skal høre på meg hvis du VIL ha bart altså. Go for it^^ Ligger i bilen ennå, ikke fått hørt den ennå Endret 28. januar 2008 av Ø.B. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 haha nei jeg vil ikke ha bart. bare hakke så stor erfaring med skjegg og det som er Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ikke at du skal høre på meg hvis du VIL ha bart altså. Go for it^^ Ligger i bilen ennå, ikke fått hørt den ennå Sviker. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg burde gå ut med hunden, men han virker ikke tissetrengt. Da drøyer vi kveldsturen littgranne. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg burde gå ut med hunden, men han virker ikke tissetrengt. Da drøyer vi kveldsturen littgranne. Eyh! Du sa jo nettopp at du stakk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Bah, stuptrett, alt for tidlig til å sove også... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Bah, stuptrett, alt for tidlig til å sove også...Stikk ut og få noe frisk luft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg