Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Naboen begynnte faen å borre i betong 1 minutt over 7 i mårrest :mad:

Blir hevn klokken 7 på søndags morgen med den værste hardtrancen jeg finner

Artig Big tony , eskalerer vel inn i en sinsyk kamp til slutt. der begge ender opp med å rive leiligheten for å bråke mest  :thumbup:  Ta frem slegga og slagborr , start å riv. Make some noise

Lenke til kommentar

Jeg skal formatere disken og legge inn Vista på nytt. Hva bør jeg ta back-up av? Jeg har slengt over masse dokumenter, bilder og sånt, men jeg tenkte om det var noen viktige programmer eller ting jeg ikke tenker på som er viktig å få med seg?

Lenke til kommentar
Jeg skal formatere disken og legge inn Vista på nytt. Hva bør jeg ta back-up av? Jeg har slengt over masse dokumenter, bilder og sånt, men jeg tenkte om det var noen viktige programmer eller ting jeg ikke tenker på som er viktig å få med seg?

Lagrede spill?

Lenke til kommentar

Tja. Det eneste spillet jeg har er CS:S som jeg aldri spiller. Hvis jeg skulle finne ut at jeg vil spille igjen så laster jeg ned på nytt. Men takk for tipsa, tenker jeg formaterer nå, så får jeg heller bare angre hvis det er no jeg har oversett. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Forøvrig er det visse dager man ønsker å rive av hodet til visse personer, over telefon. Når jeg får kjeft fordi samtlige drosjer er opptatte med turer og jeg ikke kan svare akkurat når på minuttet kunden kan får drosje, så er det noe som ikke stemmer.

Jævla oslofruer. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...