Slimda Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Hipp hipp hurray, it's weasel stomping day! Forsøk nr. 2... Endret 12. august 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) det er nok liiiiiiiten sjans for at det skjer, for i å si det sånn veit ikke om jeg hadde hatt lyst til det heller. edit: This video is not available in your country due to copyright restrictions. Endret 12. august 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Evig liv som en maskin? Transplantert ut tankene dine til en datamaskin, slik du kunne leve evig, uten følelser som ødelegger verdenen vår? Musikkprosjektet Ayreon tar opp akkurat det der, hvorpå planeten "Y", og dens organismer, lider av mangel av livsgnist. De flyr rundt i sine digitale imperium uten følelser eller noe som helst. De bare "lever". Don't want to live in a world that's dyingI want to die in a world that's living! /random det er nok liiiiiiiten sjans for at det skjer, for i å si det sånn veit ikke om jeg hadde hatt lyst til det heller. edit: This video is not available in your country due to copyright restrictions. klipte rett ifra google da jeg ikke har tilgang til youtube, prøv denne Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Orangina smaker jo helt jævlig :| Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Orangina smaker jo helt jævlig :| Mora di smaker helt jævlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Orangina smaker jo helt jævlig :| Mora di smaker helt jævlig. Mest sannsynlig. Personlig er jeg ikke interessert i å smake. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Blir dere aldri lei "mora di" ? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det er jo verdens kuleste kommentarer Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Shit faktura fra Onecall *håpepålavregning* Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Blir dere aldri lei "mora di" ? never! Og vi blir ikke lei mora di heller Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Ja men faen, folk har gått å sagt det der til hverandre så langt tilbake jeg kan huske. tidlig barneskole på 90 tallet Dere som er gamlere , sa dere det på 80 tallet også ? Endret 12. august 2009 av Raude Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Dere som er gamlere , sa dere det på 80 tallet også ? norsk grammatikk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Noen ting blir aldri gamle. Unntatt mora di da. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Kansje jeg skriver feil , men det gjør mora di å Wikipedia : A mother insult is a reference to a person's mother through the use of phrases such as "your mother" or other regional variants, frequently used to insult the target by way of his or her mother.[1] Used as an insult, "your mother..." preys on widespread sentiments of filial piety, making the insult particularly and globally offensive. "Your mother" can be combined with most types of insults, although suggestions of promiscuity are particularly common.[2] Insults based on obesity, incest, age, poverty, poor hygiene, unattractiveness, or stupidity may also be used. Compared to other types of insults, "your mother" insults are especially likely to incite violence.[3] Slang variants such as "yo mama", "yo momma", "yer ma", "your mum" or "your mom" are sometimes used, depending on the local dialect. Insults involving "your mother" are commonly used when playing the dozens. Additionally, this phrase is frequently used in playful banter between friends. Although the phrase has a long history of including a description portion (such as the old, mostly harmless insult "your mother wears combat boots"), the phrase "yo mama" by itself, without any qualifiers, has become commonly used as an all-purpose insult[1] or an expression of defiance. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Eldre... Gammel, Gamlere og gamlest! Alder, eldre og eldst? Makes no sense!!! Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) "Furthermore, in the case of the last example, a clever speaker can also turn a rather feeble retort into a rather feeble assertion: Speaker 1: What did you have for dinner last night? Speaker 2: Your mom. Speaker 1: ...and for dessert? Speaker 2: Your mom Endret 12. august 2009 av Raude Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Naboen begynnte faen å borre i betong 1 minutt over 7 i mårrest Blir hevn klokken 7 på søndags morgen med den værste hardtrancen jeg finner Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hvorfor begynne klokka 7? Begynn i 4-tiden, og ikke bruk Trance men noe svartmetall. Det har langt bedre effekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg