SnittLeif Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 konfigurere elev-pc'er er akkurat like festlig som jeg husker det Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Morn Folk Våknet av vondt i foten, skjønte ikke med det samme hvorfor. viste seg fort at det var sokken som hadde strammet rundt leggen i hele natt Kunne fått fatale følger Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Sove.. Med sokker på? whaaa... ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg sover med sokker om det er kaldt nok, eller om jeg prøver å beskytte tærne, som i natt. Sov riktignok bare med en sokk da. Men argh, smurf mad! Vi får ikke VFX som de fleste i klassen har gått og gledd seg til i lang tid, og som vi virkelig trenger å lære. I stedet får vi "Spill og multimedia i mobile nett" yay. Greit nok, det gir 15 sp og vi har ikke eksamen i faget, men likevel. Det er ikke noe jeg ser jeg har bruk for, VFX derimot, er viktig i det jeg driver med! >< Og at på til har vi mista den fantastiske studielederen vår og har fått en forbanna hånstaur til erstatning. -_- Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg har et spørsmål! Hvordan er det på disusjon.no i 2060/70? Alle aktive osv her er jo gamle og sannsynligvis pensjonister da! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) kaldt nok? dvs så kaldt at kroppsvarmen din ikke er nok? Erru ikke viking a, mann? Jeg har et spørsmål! Hvordan er det på disusjon.no i 2060/70? Alle aktive osv her er jo gamle og sannsynligvis pensjonister da! Og bytta ut med nye, unge brukere Endret 12. august 2009 av SnittLeif Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ja Snittleif Var så trøtt i natt at jeg bare sovnet. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ja Snittleif Var så trøtt i natt at jeg bare sovnet. Du er unnskyldt Så trøtt har jeg vært noen ganger også. Så trøtt at jeg har fått tastaturavtrykk i hele trynet, til og med. btw; å sove 5 timer på tastatur anbefales ikke Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg stillte spørsmålet på forrige side, og jeg spør igjen. Forresten, en sa at det er nye unge brukere da! Men vi kan da ikke svikte diskusjon.no? Jeg har et spørsmål! Hvordan er det på disusjon.no i 2060/70? Alle aktive osv her er jo gamle og sannsynligvis pensjonister da! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg regner med å råtne i jorda da, eller oppbrent og spredd utover en by, eller om jeg får mitt høyeste ønske oppfylt, så er jeg mumifisert og ligger i et mausoleum med boobytraps og diverse i bakhagen til farmor. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Umulig for oss å vite. Er veeeldig sikker på at det ikke fins da. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Lever jeg på det tidspunktet så vil jeg nok fortsatt forsøke å poste. Da finnes det sikkert en funksjon der du prater i mic. så kommer alt ut på forumet med avsnitt å alt Eller at diskusjon.no er blitt en ren videoblogg med virtuelle møterom der folk "sitter" innpå. Når du oppretter en ny tråd velger du ganske enkelt settingen for det diskusjonsrommet. Noe alla Hollowdeck, bare ikke like avansert. Ting skjer nok fortsatt på en skjerm eller inn i briller Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Tenk dere en brus laget av skallet på appelsiner, satt sammen med vann og masse sukker. Slik smaker brusen jeg drikker nå. Kosta vel 6 kr, but still. Utrolig spesiell smak, har aldri vært bort i maken før. Orangina? Godt det da Ble ikke noe Tusenfryd i dag, men det betyr bare at jeg har mer penger til forumtreffet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Orangina smaker jo helt jævlig :| Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg har et spørsmål! Hvordan er det på disusjon.no i 2060/70? Alle aktive osv her er jo gamle og sannsynligvis pensjonister da! Jeg er sannsynligvis dau som ei sild på daværende tidspunkt, så da slipper dere mine rants i det minste. Positivt eller negativt? Tja, det får være opp til hver enkelt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 I 2060 er nåkk jeg blitt til en fin liten blomst:) Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Vært kult om vi plutselig oppdaget hvordan vi skulle ha transplantert hjerner Kobla seg til hva som helst av ting. FKs kjøretøy eller ny kropp / robotkropp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg