HCG Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Synest dere IndexGames er et bra navn for en seriøs gaming-channel på Youtube? Jeg stiller spørsmål til hvor seriøst noe kan være i en alder av elleve år. Veldig seriøst. :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Husker når jeg var 11 jeg. Var ute og spilte fotball og bygde trehytter. *sukk* Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ehmm, du? Jeg spiller fotball en time hver på skolen, gjorde det idag. Trehytter har jeg ikke sansen for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Skole er skole,fritid er fritid. Endret 12. august 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Huff. Hvorfor glemte jeg adapteren til headphones-ene mine? Høyttalerne i laptopen min er helt elendige :| Burde egentlig rotet fram noen gamle høyttalere og tatt med. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Wow. P4 sender Nyheter på Samisk kl 03. Sikkert mange samer som sitter og drikker sprit på vidda som venter på det.. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hahaha. Den var god, Bytex. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Nei, kansje det er på tide med litt søvn? Har ikke noe fornuftig å ta meg til heller, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Sitter på jobb og venter på klokka skal bli 06:30 jeg..kan ikke sove. Masse bråk også. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hvor jobber du igjen, Bytex? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) *poste noe random om mora til wheelman* Er du bare opptatt av symmetriske innlegg? Endret 12. august 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 To innlegg smeltet sammen, ikke forhast dere nå små jenter. #242424 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Synes skagen skal slette siden jeg har tvangstanker jeg edit:_ Dette skulle vært 24 24 24 Endret 12. august 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Jeg jobber på Nycomed Pharma i Asker, og vi har 24 timers produksjon av calcium-tabletter. Altså har vi 3 skift som overlapper hverandre. Jeg er nå på det 3. skiftet fra 22-06:30. Endret 12. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Og da hadde jeg også stått opp.. Nå gjelder det å komme seg på jobb, Skal visstnok komme et lass med noen Dell maskiner i dag.. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) I dag skal det bestilles skikkelig internett! Hallo Telenor, kan du hjålpe meg no? Hallo Telenor, eg irritera meg so. Eg bur ei mil ifrå sentrum på eit bruk oppi ein dal. Eg har heimekontor der eg prøve å drive ein gard. Ref: I kommuna eg bur, ha'rei lagt ut tabella og kart Dæ'æ fint for dei få som kan surfe med skikkelig fart. Men her heime hjå meg, so skrøpeleg. Dæ'æ no so mangt eg skull lasta ned. Det kan eg ikkji få te. Går for sakte!. hallo teledame, kan du gje eit svar? Den lina eg har høve best hjå ein riksantikvar Eg ha testa ut farten, dæ,æ like før at eg skrik. Den var på tolv kilobit, der ska no 'kji vera slik! Ref Hallo Telenor, du tenkji børs og peng. Hallo Telenor, du har no peng i fleng. So kan du ofre ein slant på den heimelege periferi Æ're for mykji forlangt om du fiksa på dritlina mi? Ref Ja uti enda hjå meg , so skrøpelig. D e no so mangt eg skull lasta ned. Det kan eg ikkji få te Går for sakte! Endret 12. august 2009 av Skogli Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Kan jeg da fullføre med et innlegg fra Øystein Sunde? jeg Sitter Her Med Bredbåndmen Jeg Kommer Ikke På Nettet for Windowsen Min Er For Gammal og Driveren E'kke Den Rette jeg Har Ringt Til Supporten men De Driver Meg Fra Vettet de Sier Jeg Trenger Ny Driver og Den Må Jeg Hente På Nettet men Jeg Kommer Ikke På Nettet For Fanken jeg Kommer Ikke På Nettet for Windowsen Min Er For Gammal og Driveren E'kke Den Rette jeg Har Ringt Til Supporten og Det Driver Meg Fra Vettet de Sier Jeg Trenger Ny Driver og Den Må Jeg Hente På Nettet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Nå har det vært lenge dødt her, så god dag folkens. =) Ikke at jeg har noe særlig konstruktivt å si, men et tappert lite forsøk på å sparke igang tråden. Forøvrig lurer jeg på om jeg skal forhåndsbestille meg nyeste Batmanspillet på PS3. Lenge siden jeg har gledet meg til et spill, men etter å ha spillt demoen, så kan det nesten ikke komme rastk nok =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg