Sir Game Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ikke pent å sikte på meg nei!!!Eneste gangene jeg sikter på deg er når jeg skal drite! Tenk å bæsje på noe så søtt... Waste of runkemateriale. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Waste of runkemateriale.Faen. Avslørt igjen. Nå vet alle at jeg runker etter deg! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Kom ikke som et sjokk. Tror alle her inne hadde en liten anelse :!: Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ikke hør på han, han runker ikke etter meg, men på meg.. Hver fredag siden i 2mnd ca. Ja, Lars er typen i livet mitt. (l) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ikke hør på han, han runker ikke etter meg, men på meg.. Hver fredag siden i 2mnd ca. Ja, Lars er typen i livet mitt. (l) Faen da! Det skulle være vår hemmelighet! Hva tror du Lena sier nå? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 AimGame og AimGames på YouTube var opptatt. Fler briliante forslag? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hvor lenge skal jeg finne meg i å være andrefiolin a? Drittlei av at det er meg du ringer når du vil ha kos, men så glemmer du meg dagen etterpå. Da er pluteslig Lena verdens beste igjen. Sletter deg fra msn og du kan la være å kontakte meg igjen. Liten penis har du også! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ikke for å være frekk, men jeg synest ikke det var et godt forslag. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Det beste er væll å si det som det er. Si til ho at du har kommet ut av skapet. Har et lite dillemma. tok 2 zopiclone for 20 minutt siden å fikk no jævlig vondt i høyre nyre. Har holdt på sånn i 2 uker nå. Blir væll litt dummt å klage på nyra til legen. Da får jeg sikkert ikke flere piller av ho. What to do. Får ikke sove uten dem heller. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hvor lenge skal jeg finne meg i å være andrefiolin a? Drittlei av at det er meg du ringer når du vil ha kos, men så glemmer du meg dagen etterpå. Da er pluteslig Lena verdens beste igjen. Sletter deg fra msn og du kan la være å kontakte meg igjen. Liten penis har du også! Liten penis har jeg ei. 19,2cm er over gjennomsnittet ---------------- Har noen forslag til noe 90-talls eurodance jeg kan spille mens jeg finner frem whiskyen forresten? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hva faen, drikke nå? Arbeidsledig eller? Er litt alkoholikerish å dra frem Whiskey\'n kl 2 om natta, midt i uka. Og ja, jeg er jævelig jellous. SKal på jobb om noen få timer :( 11t arbeidsdag. jipip Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 :o du slo meg i lengde, Lars Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ikke lengden det kommer ann på men ræva som driv den:) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 :o du slo meg i lengde, Lars Da burde du kanske be om konkurranse i tykkelse for der har jeg ikke like mye å slå til med. Altså den er ikke direkte tynn. Den er ganske gjennomsnittlig, men lengden gjør at den ser litt mer tynn ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Call me mr vaiiiiiiiiiiin, call me insaaaneeee. Og Snap må du spille. Også må vi ikke glemme 2 Unlimited: Tribal dance, no limit, jump for joy. Eller hva med KLF IS GONNA ROCK YA *dæææ-dææ-dææææææ* ANCIENTS OF MUUMUU Og Haddaway-what is love, baby don't huuurt me no more Dr Alban også. Endret 12. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Syntes ikke du ser så gammel ut på avataren din enda. Når du er ferdig utvoskt, kan du bli med på monster of cock filmer Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Pikken min er kort men satan den er tynn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Call me mr vaiiiiiiiiiiin, call me insaaaneeee. Og Snap må du spille. Også må vi ikke glemme 2 Unlimited: Tribal dance, no limit, jump for joy. Eller hva med KLF IS GONNA ROCK YA *dæææ-dææ-dææææææ* ANCIENTS OF MUUMUU Og Haddaway-what is love, baby don't huuurt me no more Dr Alban også. Damn! Der var det mye bra. Mangler bare zombie in your head da! Syntes ikke du ser så gammel ut på avataren din enda. Når du er ferdig utvoskt, kan du bli med på monster of cock filmer Ehm... Det er sønnen min Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 haha-- pause-- haha Ja, for jeg skjønte jo ikke det da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg