Sir Game Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 @ Lars: http://www.home.no/rostfugler/program.html Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Dæven den kaffen jeg drakk satte fart på tarmsystemet! 5 minutter så var det ut på dass, gitt. sikker på at det ikke var muggrester i traktern da Bytex? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Kaffe og røyk er rene avføringsmiddelet:) Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Den neste som kommer med et godt forslag til navn til en gaming-channel på YouTube, får egen video på YouTube. Hvilken type spill skal kanalen gå for? : Alle typer spill, Spesielle kategorier, HardCore-gamere, slasker, siste innen spill, anmeldelser`ol. mfl. . Hva? Spill generelt? Alt, trailere, gameplay, reviews, machinimas. Alt. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Søkte opp partiet, første treff: http://www.home.no/rostfugler/program.html MiljøvernNorges grunnholdning er at all menneskelig aktivitet må skje på naturens premisser. Om dette er serøst, tar dette bokstavelig. Vil de da at vi skal leve oss tilbake til steinalderen. Leve med naturen og områs med naturen. Flytte ut i skogen, la det menneskene har bygget opp stå å råtne til jorden og la andre gift-gasser få herje fritt. Og slagordet ikke minst: Norsk miljøparti: partiet med virkelig sexappeal, klar til å banke Stoltenberg! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Glemte å nevne at jeg skal stemme når Naturparti er klare til valg, ofc. Politikere generellt er løgnere og prkåte girlymenn. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hva skal eksempelvis FRP skjære ned på som går på bekostning av andre ting? (...) Mye av FrPs skatteletter finansieres gjennom kutt i offentlig sløsing og unødvendig byråkrati. (...) kilde Det må vel lyde som musikk i ørene til enhver liberalist.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) GamingFTW? Nei. Bare... Nei. Endret 11. august 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ikke meningen å være stygg nå HCG. Men, kanskje du skulle starte en egen tråd? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Et kort og klingende forslag: AimGame Eller Aimgel Games Får du en god logo og profil rundt navnet, er det undelig hva man klarer å få til av simple navn. Endret 11. august 2009 av HalogenpæreUtenLys Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ikke pent å sikte på meg nei!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ikke pent å sikte på meg nei!!!Eneste gangene jeg sikter på deg er når jeg skal drite! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Et kort og klingende forslag: AimGame Eller Aimgel Games Får du en god logo og profil rundt navnet, er det undelig hva man klarer å få til av simple navn. Resterende problem; lage annonsering på YouTube til AimGame. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Lars: Tror du må legge vin flaska fra deg. Begynner å bli ufin nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Lars: Tror du må legge vin flaska fra deg. Begynner å bli ufin nå.Neida. Den er tom nå. Mora di! Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ikke pent å sikte på meg nei!!!Eneste gangene jeg sikter på deg er når jeg skal drite! Lars er glad i skriveren sin. Hver gang Lars skal på do, sørger han alltid for å ta frem "The Game"'s avatar og ligger den midt i do-hullet. Vær do-runde for Lars er like spennende, "treffer jeg han nå?". .. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Det er vel også mulig å spesialbestille en dass med innbrent bilde i porselenet, så du alltid kan drite på personen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg