HalogenpæreUtenLys Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Om du er ute etter Unge Ventres sine politiske synspunkt, står disse greit forklart på hjemmesidene deres http://www.ungevenstre.no/politikk . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Leste gjennom hovedsakene til Venstre, må innrømme at jeg liker de bedre og bedre. Hvordan er ungdomspartiet til Venstre? Enda bedre enn venstre sentralt Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Fortsatt ingen andre forslag? Damn, jeg maser. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Fortsatt ingen andre forslag? Damn, jeg maser. His Right Hook. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Små gleder her i livet. HCG driver gaming-kanal på youtube. Jeg fanger insekter med spisstang og klipper dem fra hverandre bit for bit Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Den neste som kommer med et godt forslag til navn til en gaming-channel på YouTube, får egen video på YouTube. Hvilken type spill skal kanalen gå for? : Alle typer spill, Spesielle kategorier, HardCore-gamere, slasker, siste innen spill, anmeldelser`ol. mfl. . Hva? Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Gjelder spesielt brettspill mener jeg å huske at han nevnte.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 His Right Hook.Den var bedre enn min. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hele valget er et eneste stort dilemma. Når interessene spenner jevnt langs hele den politiske aksen gir det en umiskjennelig bismak samme hvilket parti man stemmer. Å måtte henfalle til å stemme på bakgrunn av ideologi føles litt traust. Det er nesten så man skulle ønske at et parti kunne komme opp med en uvanlig engasjert karismatisk leder, slik at man i et øyeblikk kunne la seg villede til å tro at man faktisk utretter noe, i det man avgir stemmen. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hadde ikke gjort nåt om man hadde fått litt utskifting på stortinget. De sitter jo en hel manns alder før de går av. Tror det hadde trengtes litt nytt blod på tinget Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Usikker om jeg er i landet når valget skal forekomme. Har ikke speselt lyst at AP skal vinne denne gangen. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Har nå sveipet så vidt over et par partiers politikk. Frp vil blant annet fjerne flere skatter og avgifter. Høres selvfølgelig ut som en fryd. Uansett om det gir økte inntekter enkelte plasser, og godheter for lommeboken, nekter jeg å tro dette gir et positivt regnskap for statens kasse. Hva skal eksempelvis FRP skjære ned på som går på bekostning av andre ting? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Tipper asyl og innvandrings-kassa får mindre penger med Frp ved roret. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) De vil vel bruke mer av oljefondet. Problemet er at om vi bruker for mye destabiliser vi hele økonomien, samt at vi ikke har noe å falle tilbake på i krisetider.. EDIT: Idiotisk formulering. Endret 11. august 2009 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Synes venstre har mye fornuftig å si jeg. Men jeg klarer ikke Sponheim. Og man veit jo faen meg aldri hvem de allierer seg med Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hva skjer egentlig når oljefondet er brukt opp? Tipper vi er skikkelig fucked. Vi har jo kun olje å tilby andre land Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg skal stemme på Norsk Naturparti og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Dæven den kaffen jeg drakk satte fart på tarmsystemet! 5 minutter så var det ut på dass, gitt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg skal stemme på Norsk Naturparti og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Hvorfor? Dæven den kaffen jeg drakk satte fart på tarmsystemet! 5 minutter så var det ut på dass, gitt. Hva slags kaffe var det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg