CorporalClegg Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Vinner FRP legger jeg meg i fosterstilling å skriker etter statskupp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 He he, jeg har bare god erfaring med det søte, sterke skvipet ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jo. Hmm,trodde du var yngre. Jaja,lærer noen nytt hver dag. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Blir garantert ape leder jens som går av med seieren i år også. Alt for mange gamle som stemmer. Skulle ha vært en øvre grense på 50 år for å stemme:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Hadde jo ikke blitt noe bedre om Siv Jensen hadde vunnet heller. For å være helt ærlig tror jeg det vil være det værste som skjer. Endret 11. august 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg er en liberal, sosialistisk kommunist med nasjonalromantiske tendenser, men siden oddsen for at jeg får stemt på DLF eller Rødt er relativt liten, så blir det vel Venstre eller SP.Liker ikke tanken på noen av de. Hvorfor er sjansen for at du får stemt på DLF eller Rødt relativt liten? Du kan vel stemme på akkurat det du vil..? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Av de få jeg faktisk alltid har likt i AP, av en eller annen grunn, er det utenriksministeren, Jonas Gahr Støre. Er dette på grunn av AP's generelle utenrikspolitikk eller er det personen? Endret 11. august 2009 av HalogenpæreUtenLys Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Tipper det er personen, Støre er en veldig flink politiker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg hadde ikek blit noen god politiker. Jeg hadde sagt hva jeg mente i stedet for hva jeg burde si. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Den neste som kommer med et godt forslag til navn til en gaming-channel på YouTube, får egen video på YouTube. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg hadde ikek blit noen god politiker. Jeg hadde sagt hva jeg mente i stedet for hva jeg burde si. Fantastisk, slik det burde vært. Men det visste du. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Den neste som kommer med et godt forslag til navn til en gaming-channel på YouTube, får egen video på YouTube. HisChannelofGaming Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg hadde ikek blit noen god politiker. Jeg hadde sagt hva jeg mente i stedet for hva jeg burde si. Hehe.. Finnes vel slike personer blant de mange politerene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg hadde ikek blit noen god politiker. Jeg hadde sagt hva jeg mente i stedet for hva jeg burde si. Fantastisk, slik det burde vært. Men det visste du. Man når ikke langt med slikt. Kan kanskje gjøre en kort karriere innen lokalpolitikk, men det er det. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Den neste som kommer med et godt forslag til navn til en gaming-channel på YouTube, får egen video på YouTube. HisChannelofGaming Jeg vil vite om du er seriøs. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg er en liberal, sosialistisk kommunist med nasjonalromantiske tendenser, men siden oddsen for at jeg får stemt på DLF eller Rødt er relativt liten, så blir det vel Venstre eller SP.Liker ikke tanken på noen av de. Hvorfor er sjansen for at du får stemt på DLF eller Rødt relativt liten? Du kan vel stemme på akkurat det du vil..? Trodde det kom an på hvor de stilte liste jeg, og så vidt jeg vet, stiller verken DLF eller Rødt liste i Orkdal. De gjorde ikke det sist gang i alle fall. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg kan ikke fatte hvordan noe som lukter så vondt som ridderost kan smake så godt.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Jeg vil vite om du er seriøs. Det var jeg. Jeg regnet med du ville ha noe som spilte på HCG og det var det beste jeg kom på i farta. Endret 11. august 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Trenger ikke nødvendigvis ha intialene HCG. Men det var et godt forslag. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Leste gjennom hovedsakene til Venstre, må innrømme at jeg liker de bedre og bedre. Hvordan er ungdomspartiet til Venstre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg