Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79

Hadde jo ikke blitt noe bedre om Siv Jensen hadde vunnet heller. For å være helt ærlig tror jeg det vil være det værste som skjer.

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar
Jeg er en liberal, sosialistisk kommunist med nasjonalromantiske tendenser, men siden oddsen for at jeg får stemt på DLF eller Rødt er relativt liten, så blir det vel Venstre eller SP.

Liker ikke tanken på noen av de.

Hvorfor er sjansen for at du får stemt på DLF eller Rødt relativt liten? Du kan vel stemme på akkurat det du vil..? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg hadde ikek blit noen god politiker. Jeg hadde sagt hva jeg mente i stedet for hva jeg burde si.

Fantastisk, slik det burde vært. Men det visste du.

Man når ikke langt med slikt. Kan kanskje gjøre en kort karriere innen lokalpolitikk, men det er det.

Lenke til kommentar
Jeg er en liberal, sosialistisk kommunist med nasjonalromantiske tendenser, men siden oddsen for at jeg får stemt på DLF eller Rødt er relativt liten, så blir det vel Venstre eller SP.

Liker ikke tanken på noen av de.

Hvorfor er sjansen for at du får stemt på DLF eller Rødt relativt liten? Du kan vel stemme på akkurat det du vil..? :hmm:

Trodde det kom an på hvor de stilte liste jeg, og så vidt jeg vet, stiller verken DLF eller Rødt liste i Orkdal.

De gjorde ikke det sist gang i alle fall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...