Jann - Ove Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hmm. Hvilken bok skal jeg begynne på? Dantes Inferno, The Book Thief, Wealth of Nations eller Winter in Madrid? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Så den er brukbar altså? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Dog har jeg litt for dårlig tid nå. Glassrydding om 40min - fort gjort å bli for sen om jeg åpner en god bok nå Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 morra mi klarte selvfølgelig å punktere, så nå har jeg skifta dekk Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 0 stress å skifte et eneste dekk. Har 3 biler jeg må ta meg av hver gang vinterdekk skal av og på jeg. Min, mamma sin og farmor og farfar sin. Det er stress, og gjerne skal alle taes på en helg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 kvinnfolk! Bil skal de ha men å fikse en minste ting selv? tilbake til kjøkkenet med de! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 ja, men stress å legge fra seg dataen, opp og finne fram nytt hjul og alt som trengs. hater å forlate dataen, det er det største problemet kvinnfolk! Bil skal de ha men å fikse en minste ting selv? tilbake til kjøkkenet med de! kvinnfolk pungterer, mannfolk skifter dekk:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Greit å sitte forran PCen, men utrolig deilig med avveksling iblant, en tur ut når det er bra vær ute for å finne seg en grei bar, eller bare vandre litt rundt er egentlig ikke så ille. IRL er ikke så ille som folk skal ha det til. Endret 11. august 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 joa, men jeg kommer ikke inn på en bar men det hender jeg tar på uniformen og kamuflasjekrem og har softgun krig ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 "irl" er bra det. men de fleste jeg kjenner er enten på skolen, flytta til bergen/trondeim osv. så få folk å være med om dagen :/ Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Pappa har klart å gjøre en så stor tabbe at han får ikke lov til å legge om dekk på mamma sin lenger Utrolig smart å bruke et langt tykt rør som vektstang for å åpne bolten, UTEN å ha mellomstykke. Der ble plutselig en lettmetallfelg helt rassert. Trivelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 "irl" er bra det. men de fleste jeg kjenner er enten på skolen, flytta til bergen/trondeim osv. så få folk å være med om dagen :/ Ser den, de fleste kameratene mine som før bodde en kort gåtur unna har flyttet vekk, ene flyttet til Årnes, andre havnet i Lillestøm, og han siste bor fremdeles i Drøbak. Heldigvis ikke alt for lange avstanden, slik at de som har flyttet vekk kan dra på helgeturer til Drøbak fremdeles. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Drøbak? Trasig, kjempetrasig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jepp, Drøbak er et kjedelig sted. Det har du helt rett i. Heldigvis er jeg der ikke så mye, det meste av dagen tilbringes i Ski hvor jeg jobber. til tider føles det ut som om jeg bare sover i Drøbak. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hmm. Hvilken bok skal jeg begynne på? Dantes Inferno, The Book Thief, Wealth of Nations eller Winter in Madrid?Inferno. Men skaff deg de to andre delene også, og hvis mulig La Vita Nuova. Livet er for kort til å lese flyplasslitteratur og samfunnsøkonomi. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hva er galt med discovery? Tidligere i dag sa de at innvasjonen er over. Ble så hoppende glad av den meldigen. Er det en reklame jeg virkelig hater så er det innvasjonen er i gang. Så sier de nå at den er i gang igjen. Boikottings grunnlag Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg HATER den jeg også. Den reklamen altså. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Innvasjon? Hva er det du snakker om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg