Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hvem er egentlig gamlest av oss "aktive" brukere i kaféen? Ble bare litt nysgjerrig på det. Bytex muligens? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Edit: Får lyst til å gråte når noen skriver: Gamlest, tungest osv. Eldst da shø. Det er en dialektting som blander seg inn i skriftspråket til tider ;P Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 SnittLeif, oh yeah, de fire dagene er proppfulle av visdom og livets lære! Utvilsomt, min gode mann Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg har en svine-indrefilet her (hel). Forslag til gode tilberedningsmetoder? Jeg lurte på å bare dynke den i Texas-krydderblanding og salt og steke den i panna eller å først dynke den i texas-krydderblanding og så surre den inn i bacon og ta den i stekovnen. Men da er jeg usikker på steketid. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Noe ála dette? Skulle hatt kremost da. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jaja, men resultatet blir vel noe slikt? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 her blir det blomkål suppe til middag Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jævla, har tenkt meg på Dream Theater konsert den 26. september i Spektrum, men så kommer jeg hjem fra skoletur samme natt, egentlig skulle ikke det vært noe problem, men vi skal ta ferje fra Hirtshals kvelden den 25. og ankommer Kristiansand ca ved midnatt. I følge turarrangøren er vi tilbake på skolen i 4 tida den 26. Grunnen til at vi kan bite i det sure eplet er hvis det blir forsinkelser og lignende pga høye bølger eller et helvettes uvær. Det er 3 kompiser og jeg som har planer om å reise. De mulige avgangene fra Sola Lufthavn med Norwegian den 26. er 12:00 med ankomst på Gardermoen klokken 12.55. Den andre mulige avgangen er 10:40 fra Sola og ankomst på Gardermoen 11:35. SAS flyr 16:15 - 17:05, men tror det blir litt i seneste laget. Konserten starter kl.18:30, syns dere vi skal slå til? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Merker jeg er uvant med innvandrere. blir alltid litt smånervøs å rar rundt dem. Men jeg har ikke noe imot dem på noe som helst vis . ser på dem som vanlig borgere og mennesker. Jeg er nok bare nervøs for å si noe feil eller fornærme dem. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Tatt sjansen på å miste en Dream Theater konsert? Aldri i livet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Så er vi igang med innvandrer diskusjonen igjen. Whooot, L4r5 begynner og snakke om middag nå. Er ikke det alt for tidlig? Eller vent, jeg har jo akkurat stått opp. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Mmm, middag. Stikker hjem om en 5 minutter! Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg legger ikke opp til å diskutere det , bare skrev litt om hvordan jeg reagerer rundt dem Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Så er vi igang med innvandrer diskusjonen igjen. Jeg så en gang en innvandrer som tråkket på grasset enda det stod et skilt som sa at man ikke skulle tråkke på grasset. Alle innvandrere som tråkker på grasset når det tydelig står et skilt som sier at de ikke skal tråkke på grasset burde bli kastet på glattcelle frem til vi kan sende dem ut av landet. Hvis ikke de kan returnere til hjemlandet så kan vi sende dem til Bouvetøya. De kan få lov til å få med seg en fiskestang, en sovepose og en Leatherman sponset av den norske stat. Selv om det egentlig bare er luksus og unødvendig utgift. Vi vil jo ikke la dem lide. Vi er tross alt siviliserte her til lands. Og tråkker ikke på grasset når det står et skilt om at vi ikke skal tråkke på grasset. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Utslett menneskeheten, så er alle verdensproblem løst. Yay. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Tatt sjansen på å miste en Dream Theater konsert? Aldri i livet. Men om jeg i verstefall blir forsinket noen timer så går det en del penger rett i dass. 933 NOKx4 for fly og 535 NOKx4. Cirka 1500 kroner per person. Men jeg syns vi har ganske god margin hvis flyet tar av klokken 12.00 og jeg er hjemme klokken 4, halv 5. I tillegg bor jeg bare en halvtime med bil fra flyplassen. Er det mer vanlig med forsinkelser hos ferjer ute på høsten? Endret 11. august 2009 av Narrie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Mistenker at dette gjelder for hele landet og ikke bare hos "oss" på nordmøre, men ferger har ingen vane for å være forsinket. Derimot er de særdeles presise. =) edit: uavhengig av årstid. På sommeren kan det oppstå bilkøer som fører til overståelse, men du blir ikke mer enn en halvtime forsinket i så fall (avhengig av hvor lang fergestrekning og hyppighet av avganger). Endret 11. august 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Tenkte da hvis det uheldigvis kom et jævlig uvær eller særdeles høye bølger. Jeg kommer ihvertfall ikke til å bestille hotellrom om vi tar sjansen, det får tas på sparket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg