Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må si at jeg er fornøyd med å jobbe med software-support fremfor kabelgater.

Jeg er fornøyd med at jeg er IT-ansvarlig og har både serverdrift, klientstyr, svitsjer, trådløsutsstyr, kontrollere og kabling jeg. Jeg hater support, men det er også en del av jobben gitt.

Du har ikke noen lærlinger som du kan skyve dritarbeidet over til da?

Joda, jeg har en lærling, men han er dessverre til legen i dag. Han har ødelagt den ene ankelen/leggen sin. :(

Lenke til kommentar
*snip*

Hvorfor har jeg på følelsen at det var jogginga du ikke likte? :p

*edit*

Står jo nevnt flere ganger!

Neh, jogginga går greit. Det gjør stort sett det.

I hine, hårde dager, jogga jeg opp og ned trapper i stedet for å ta heisen når jeg drev med catering for eldre og sykelige :p

Lenke til kommentar
Jeg må si jeg kjenner meg igjen, Sjur. Derfor vurderer jeg å ta noe mer alternative fag, mer innenfor journalistikk når jeg en gang skal gå videre skole.

Ah, vj er flotte greier ;D

edit: Hah! Jeg er eldre enn både Slimda og SnittLeif! :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Jeg må si jeg kjenner meg igjen, Sjur. Derfor vurderer jeg å ta noe mer alternative fag, mer innenfor journalistikk når jeg en gang skal gå videre skole.

Ah, vj er flotte greier ;D

edit: Hah! Jeg er eldre enn både Slimda og SnittLeif! :D

Ja, du er så mye eldre enn meg at du nesten kunne lært meg noe om livets harde realiteter :p

Lenke til kommentar
Er vel på tide med ny vaskemaskin når den gamle bråker som f.. og det er oljeflekker på klærne :dontgetit:

Ømh , ja Gryterett vil tro det :wee: Hvertfall når klærne er fulle av olje. Tydeligvis en sokk eller noe som har kjørt seg fast inni ? hehe

Min teori er at lagrene har gått til helvete og da kommer det olje fra dem og inn i trommelen :D

Edit: Får lyst til å gråte når noen skriver: Gamlest, tungest osv. :(

Endret av Gryterett
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...