Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble til at jeg havna ute på byen i går. Ikke store trafikken på en mandagskveld på utestedene. det ble med 4 pils og en jack.

En fyr var overnervøs, tydeligvis overbevist om at jeg tilhørte et mafiakartell  :!: Nei sa jeg , du er så langt unna virkelighet du kommer nå . Men det var han ikke enig i nei

Lenke til kommentar
Kjenner til den.

En periode var det sånn at folk stadig vekk kom bort til meg og lurte på hva jeg solgte og hvor mye det kosta for den og den vekta.

Djeez, ser jeg ut som en dealer? :p

Gjorde tydeligvis det, for jeg var mer snut-paranoid da enn noen sinne.

Hehe , opplevde det samme på roskildegestivalen jeg smurf. gikk rundt med en lett kjennelig hatt på ravekonsertene om natta. Kom bort over 10 stykker å spurte om E , for de hadde fått beskjed om at dealeren skulle gå i samme hatt som jeg gikk i . dermed var det gjort :)

kan det være at du kler deg litt hiphop / gangster av å til da smurf? 

Lenke til kommentar

Jeg har strukket nettverkskabler i 3 timer. Vet dere hva? Jeg hater kabelskinner som er montert oppunder bordkanten, slik at man ikke kommer skikkelig til den jævla boksen for å få festet dekslet. Jeg har sloss med de jævla kabelskinnene, sendt fra meg nok bannskap til å for evig tid sende meg lukt inn i innerste sirkel i helvete, pluss at jeg har kastet intet mindre enn 2 skrujærn i veggen. Nå har jeg virkelig gjort meg fortjent til lunsj.

Lenke til kommentar

Takk Egil! :D

Er dere klar over hvor jævlig det er å klemme på plass den skinna, når man ikke kommer til? Er dere i tillegg klar over hvor irriterende det er, når den som har laget skinna, har brukte ei sløv tang til å klippe hull i den, slik at sporene er ødelagt på enkelte steder? Er dere samtidig klar over, hvor jævlig det er, når den er så lang, at man ikke klarer å holde i begge endene, slik at når man først har fått knotet på den ene enden, begynt å bevege seg bortover, så vingler den andre jævla enden ut, slik at hele faenskapen faller i gulvet?! ;'(

Lenke til kommentar

Software høres greiere ut enn hardware-support ja.

Gud, som jeg eksploderte mot slutten. Visste at jeg ikke kom til å jobbe på stedet videre og jeg er ikke spesielt gira på å jobbe noe videre med IT uansett, så da driter jeg i at jeg ikke har noen særlig gode referanser fra det stedet :p

Makan til inkompetanse på visse folk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...