Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Essa. Alle er flinke til å tegne. Det er bare forskjellige grader av flink og hvor tålmodige folk er. Selv har jeg en skisse hjemme som jeg håper å få realisert i løpet av året. Selv om den har ligget en stund, så har jeg liksom bare ventet på et tegnebrett før jeg går videre.

Å tegne med mus blir en heller irriterende affære.

Lenke til kommentar

Hjelp meg!! Står mellom to valg som jeg ikke klarer å velge og vrake.

Fisheye objektiv(5000kr) til kameraet mitt Nikon d80 eller iPhone 16gb med nonstop abonnement for 2300kr pluss bruddgebyr 1450kr(totalt 3750kr)

What to pick?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Gah ... Kjedelig å gjøre low-level quests i WoW for rep :p

En fordel er jo at de er skitlette å ta når en er høy level, men som regel er de ikke så vanskelige i "rett" level heller..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Husker da jeg først begynte med det der, så ble jeg nærmest latterliggjort fordi jeg gjorde low-lvl quests, men plutselig fikk pipen en annen låt da de så hvor mye rep jeg fikk. Tør nesten påstå at jeg var veldig tidlig ute med den der.... nå fikk jeg lyst til å begynne å spille wow igjen. Hadde det ikke vært for at jeg blir skuffet over vanskelighetsgraden, eller rettere sagt, mangelen på den hver gang jeg prøver igjen. Ja jeg er av de som mente at spillet var bedre før :p

Men exploring er fremdeles morsomt da ^^,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nå falt jeg av. Uten å bruke google for å så finne ut at fisheye enten er objektiv med brennvide på 10mm og lavere eller et reelt fiskeye.. Er det en tredje betydning dere snakker om?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...