Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg elsker livet, men livet hater meg . Hadde jeg bare vært modig, så skulle jeg vært meg

Hvilke betydninger ligger i teksten ? klarer ikke å forstå

Personen virker sliten. Sliten av skuespill. Sliten av å få den figurative døren slengt i trynet hele tiden. Men ikke sliten nok til å gjøre noe med det.

Men det kan bare være underbevisstheten min som legger betydninger i det som egentlig ikke er der. Spør noen normale for God's sake!

Veeel.. snart juleøl da ^^
Men for det første så er juleøl tunge som regel. Og jeg liker bedre de lyse og lette. (And that don't make me no gay!)

Og for det andre så er de eneste juleølene som smaker godt de på polet og de er svindyre. Fordelen er at de er sterkere da.

Lenke til kommentar

I dag feirer vi:

tore45(36), ilpostino(34), Crashalot(34), kristwa(24), Skoen(25), FrodeThaMan(23), ZaLPhoN(22), Nolander(22), A.Dent(31), b0berg(20), Emo(20), emoWEB(20), Snorre(21), holta(42), Petter^n-(25), varmluft(41), anders888(21), Shibiz(22), Oestrem(20), zotac(26), marte05(20), jrolands(22), bernt rudolf(18), nQffe(21), AznDevil(17), spioner(19), Tjorven #138(25), Bloody_Rose(18), Mithamea(24), Storgata(24), simentp(18), Villa_Sempre(17), Jonezr(17)

Gratulerer med dagen!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Som et lite ekko, så sier jeg også god morgen. =)

Fikk endelig sove i natt, men ulempen var at jeg måtte opp igjen i 7-tia. Men men. Slikt overlever en. Får bare håpe det helvetes regnværet roer seg ned til jeg er ferdig på jobb i dag, ettersom jeg gikk...uten jakke fordi det var oppholds.

Lenke til kommentar

Jeg sov relativt dårlig og hadde en speisa drøm jeg ikke helt er over :p

Og så måtte jeg være den som tok seg av søstersen på første skoledag. Prate med henne, finne ut om hu er for dolla kledd eller ei, prate med henne mens hu smurte frokost (jeg burde vel ha gjort det også, men da hadde jeg ikke våkna enda), ta bilder av henne så hu har det og sånn, og ønske henne lykke til og sende henne avgårde med smil om munnen som stolt storebro (pappa var alt dratt på jobb og mamma lå og sov).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...