L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Skarstad ble bannet fordi han var litt vel brysk med andre brukere og fikk tilsnakk gang på gang uten å forbedre seg. Så fikk han en siste sjanse. Og, vel, det ble den siste sjansen han fikk. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Det samme gjaldt meg, bare på et annet forum! Men blir unbannet den 12 da. Det vil si i "morgen" Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Snakket om grunnlag for utestengelser stopper nå! Har noen litt brus til overs, forresten? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Har en halvliter jeg! Men vurderer litt selv og få brukeren stengt for en stund, bruker for mye tid her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Har noen litt brus til overs, forresten? Jeg har litt cola, men ikke noe til overs. Noen som har sett nye True Blood-episoden forresten? Den tar fullstendig av! Men nå er det på tide å se på Entourage. En av seriene jeg ser når Lena enten ikke er her eller sover. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Noen som har sett nye True Blood-episoden forresten? Den tar fullstendig av! *raises hand* Det var en fantastisk bra episode. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hmm. Da tror jeg at jeg sier hade til forumet for en stund! Vet ikke hvor lenge jeg klarer og vente før jeg får den "unbanna" igjen da:P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Noen som har sett nye True Blood-episoden forresten? Den tar fullstendig av! *raises hand* Det var en fantastisk bra episode. Lurer på hva som skjer videre. Tror Godric dør. Han er alt for hellig. Ser for meg at en av de ekstremistene overtar og så blir det helt Texas Hmm. Da tror jeg at jeg sier hade til forumet for en stund! Vet ikke hvor lenge jeg klarer og vente før jeg får den "unbanna" igjen da:P Lykke til Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Nei nå er det kjedelig dere. Internetten er så dårlig her at jeg ikke får gjort noe brukbart der, har sett alle filmene mine ørten ganger og jeg har ingen spill jeg vil spille. Får tvinge meg til og spille Zero Hour en liten stund da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Gøy å spille Guitar Hero med noen som er dårligere enn meg for en gangs skyld Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Gøy å spille Guitar Hero med noen som er dårligere enn meg for en gangs skyld Du burde prøve å spille med meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Du spiller 100% på expert, eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Selvsagt. Mens jeg har tv'en på mute og caramelldansen på anlegget. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Nice, jeg holder meg til medium jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Da er du nok ærlig talt bedre enn meg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Snakket om grunnlag for utestengelser stopper nå! Har noen litt brus til overs, forresten? Ja, noen liter. Bare å komme og slurpe i deg litt! Herregud, jeg elsker Entourage<3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Entourage er bra, men jeg synes True Blood er bedre. Annen serie som virker bra, men som jeg er litt avventende til iom. at det bare har kommet tre episoder, er Defying Gravity. Noen kaller den for "Grey's Anathomy in space". Vet ikke helt om jeg er enig selv om det er litt drama-fokus. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Fikk brukeren stengt, men så glemte jeg at jeg holder på med forumtreff osv. Så lenge varte den pausen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg blir deppa av tanken på at det snart ikke er mulig å kjøpe sommerøl lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg