Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Om jeg plutselig hadde blitt filmstjerne og det hadde lekket ut noen bilder av min bleikfeite, hårete mannekropp, så hadde jeg plutselig blitt et sexy mannebein jeg også. Utrolig hvor "lite" som skal til før samfunnet anser noen som sexy forresten :hmm: Hollywood here aj kom!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om jeg plutselig hadde blitt filmstjerne og det hadde lekket ut noen bilder av min bleikfeite, hårete mannekropp, så hadde jeg plutselig blitt et sexy mannebein jeg også. Utrolig hvor "lite" som skal til før samfunnet anser noen som sexy forresten :hmm: Hollywood here aj kom!
Jeg trenger ikke en gang være filmstjerne for å være et sexy mannebein jeg. :fun:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg trenger bare å vinne 32 millioner i vikinglotto på onsdag
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Kanskje vi skal kjøre et spleiselag på den vikinglottoen :p

edit: men nå går jeg og legger meg. Snakkes fålks.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Blerk!.. Jeg var uten mobil en måneds tid i begynnelsen av sommeren, men så fikk jeg kjøpt meg ny-brukt mobil. Men nå viser det seg at høyttaleren (den til telefonsamtaler) ikke virker, så da må den inn til service.. Bah!!

Lenke til kommentar
Yay! Velkommen tilbake Aidskake! =D Her er det særdeles lite som forandrer seg vettu.

Jøss, noen har altså merket at jeg har vært særdeles lite aktiv?

Jeg er ikke overraska, men det lever vel et lite håp i meg enda.

Har du vært borte liksom? :D Neida...

Har vært mer eller mindre konstant utestengt i et år og jeg må si, ting har forandret seg på dette forumet. Ikke like intimt å gøy lengre, i alle fall ikke i fotballforumet.

Er Skarstad fortsatt banna?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...