Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Om jeg plutselig hadde blitt filmstjerne og det hadde lekket ut noen bilder av min bleikfeite, hårete mannekropp, så hadde jeg plutselig blitt et sexy mannebein jeg også. Utrolig hvor "lite" som skal til før samfunnet anser noen som sexy forresten Hollywood here aj kom! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Egil, I'll join ya ;D Selv om jeg alt vet jeg er sexy, spesielt når jeg stiller i kjolen min Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Om jeg plutselig hadde blitt filmstjerne og det hadde lekket ut noen bilder av min bleikfeite, hårete mannekropp, så hadde jeg plutselig blitt et sexy mannebein jeg også. Utrolig hvor "lite" som skal til før samfunnet anser noen som sexy forresten Hollywood here aj kom!Jeg trenger ikke en gang være filmstjerne for å være et sexy mannebein jeg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg trenger bare å vinne 32 millioner i vikinglotto på onsdag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Kanskje vi skal kjøre et spleiselag på den vikinglottoen edit: men nå går jeg og legger meg. Snakkes fålks. Endret 10. august 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Snakker dere aldri om noe interessant? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Snakker dere aldri om noe interessant? Den dagen vi snakker om noe interessant, noe ikke bullshitt snakk her. Ja, den dagen går jeg inn i Jehovas Vitner. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Skal vi snakke litt om dyr eller CERN? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Vi kan snakke om meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Yay! Velkommen tilbake Aidskake! =D Her er det særdeles lite som forandrer seg vettu. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Yay! Velkommen tilbake Aidskake! =D Her er det særdeles lite som forandrer seg vettu. Jøss, noen har altså merket at jeg har vært særdeles lite aktiv? Jeg er ikke overraska, men det lever vel et lite håp i meg enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Batman Arkham Asylum Collector Edition.... Tempting... Spillte gjennom demoen i dag på PS3 og ble småfrelst. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Batman! :o Btw, sa ikke du god natt for en halvtimes tid siden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Niiiice. Gleder meg og kjøpe det spillet. Irrtabelt at jeg ikke er i trondheim,nå som demo'n er ute. På Ps3 kan du være The Joker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 @Knewt: Joa jeg sa at jeg skulle gå og legge meg og her ligger jeg. Tenkte å vente til laptopen går tom for batteri Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Aha. Du er ikke så dum, du! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Blerk!.. Jeg var uten mobil en måneds tid i begynnelsen av sommeren, men så fikk jeg kjøpt meg ny-brukt mobil. Men nå viser det seg at høyttaleren (den til telefonsamtaler) ikke virker, så da må den inn til service.. Bah!! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Yay! Velkommen tilbake Aidskake! =D Her er det særdeles lite som forandrer seg vettu. Jøss, noen har altså merket at jeg har vært særdeles lite aktiv? Jeg er ikke overraska, men det lever vel et lite håp i meg enda. Har du vært borte liksom? Neida... Har vært mer eller mindre konstant utestengt i et år og jeg må si, ting har forandret seg på dette forumet. Ikke like intimt å gøy lengre, i alle fall ikke i fotballforumet. Er Skarstad fortsatt banna? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 @The Game: Jepp, Skarstard er bannet. Hei forresten, har ikke sett deg før. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Hvorfor er Skarstard bannet forresten? Og hvorfor var du "The Game" banna? Endret 10. august 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg