L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det er jo dyrt å leie alt det utstyret man trenger daSå klart. Gode opplegg er sjelden billig Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ha ha, skylder på minsta.Sikkert prøvd å sniffe det og det forklarer oppførselen hennes de senere åra Mest sannsynlig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 yey.. var hos ØNH legen idag.. fant ikke no kreft.. .. men au for det.. Så bra... Da slipper du å tenke mer på det i hvertfall. Godt å ha det overstått tenker jeg selv om det var ubehagelig der og da. :9 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Gå på kafé. Eller nei. Du drikker vel ikke kaffe. Og neppe hun heller. Kan vi dra på kafé sammen igjen? Denne gangen lover jeg å ikke ta frem laptopen min Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Om du bor hjemme hos mor og far funker kanskje ikke middag og film så bra. Derfor kan du låne hytta mi som tilfeldigvis er i vikersund Kan jo sove over å greier da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Men omg. Satt den dama på toget nordover. Hadde alle rette kvalifikasjoner. Sterk nok til å banke meg og snuste Hu var skikkelig cute, jeg er overbevist om at jeg har sett a før et sted, men aner ikke hvor, og jeg er gira på å finne a igjen. Helt umulig så klart, siden jeg ikke aner noe om a, men åh... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Om du bor hjemme hos mor og far funker kanskje ikke middag og film så bra. Derfor kan du låne hytta mi som tilfeldigvis er i vikersund Kan jo sove over å greier da. Hm.....høres ut som en smart løsning Er det gratis eller Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Men omg.Satt den dama på toget nordover. Hadde alle rette kvalifikasjoner. hva er en rett kvalifikasjon? Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Om du bor hjemme hos mor og far funker kanskje ikke middag og film så bra. Derfor kan du låne hytta mi som tilfeldigvis er i vikersund Kan jo sove over å greier da. Hm.....høres ut som en smart løsning Er det gratis eller Haha er vel full av muselort å snødd ned nå, men skal oppover i vinterferien, og kan gjøre den klar for deg^^ Hm.. Dra hu med opp på ei øde hytte over kvelden på første date er vel litt dristig og? Endret 28. januar 2008 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Om du bor hjemme hos mor og far funker kanskje ikke middag og film så bra. Derfor kan du låne hytta mi som tilfeldigvis er i vikersund Kan jo sove over å greier da. Hm.....høres ut som en smart løsning Er det gratis eller Haha er vel full av muselort å snødd ned nå, men skal oppover i vinterferien, og kan gjøre den klar for deg^^ Hm.. Dra hu med opp på ei hytte over kvelden på første date er vel litt dristig og? Jada, ei hytte er greit vet du Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Datasmurf: hvilken dame prater vi om? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) I dette tilfellet at hu hadde et mystisk smil når hu titta bort på meg som gjorde at jeg veldig fort gjemte meg bak bladet jeg leste, samt de bulende bicepsene der hu satt i t-skjorte og hullete bukse og gjorde det klart for alle at "her er jeg, jeg snuser og gir faen i hva du syns om det". edit: Gonji, ei jeg så på toget til Steinkjer i dag. Endret 28. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 OPPFORDING TIL BRUKERNE AV FORUMKAFÉEN: IKKE svar Nie på noe i denne tråden mellom 1800 og 1830 i kveld. Hun skal nemlig prøve å rydde og kommer seg ikke bort fra PC-en. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 OPPFORDING TIL BRUKERNE AV FORUMKAFÉEN: IKKE svar Nie på noe i denne tråden mellom 1800 og 1830 i kveld. Hun skal nemlig prøve å rydde og kommer seg ikke bort fra PC-en. Hohoho. Nå er det tid for misbruk av Nie! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Om du bor hjemme hos mor og far funker kanskje ikke middag og film så bra. Derfor kan du låne hytta mi som tilfeldigvis er i vikersund Kan jo sove over å greier da. Hm.....høres ut som en smart løsning Er det gratis eller Haha er vel full av muselort å snødd ned nå, men skal oppover i vinterferien, og kan gjøre den klar for deg^^ Hm.. Dra hu med opp på ei hytte over kvelden på første date er vel litt dristig og? Jada, ei hytte er greit vet du hvem faen er det snakk om? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Vi gjør det av kjærlighet da ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Faen så herlig Torture me and I will torment youRape me and I will hang you Fuck me to death and you will watch the orgasm of my infwardness of Christ's teaching Crusify me on the devils cross made of gold War slaves Fashion victims *fine sangen* Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ahhh Disturbed - Stricken er så utrolig bra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Ah... Yoghurt og suppe metter så absolutt ikke og smertene fra tanna gir seg ikke *brekke seg av smerte* Endret 28. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Now Playing: Postgirobygget - Forsvarets luftvernsrakett Jeg savner sommeren plutselig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg