Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ha ha ha Hva noterer du halvlitern med husholdningssaft som da? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Uff, jeg har naturfag prøve i morgen Haha! vi skulle hatt idag men læreren er sykmeldt. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ha ha ha Hva noterer du halvlitern med husholdningssaft som da? 96%. Finnes det overhodet tvil? Jeg er meget bekymret over dine vaner, la oss ikke la dette bli en vane, eller hva? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Menmen, nå skal jeg starte DVD. Fri i morgen. Hva skal jeg sette på (se under)? Bourne Ultimatum! Neh. Det er sent og folk er slitne, og den filmen har elendig kameraføring, med myeristing og bytting hvert 2. sekund, så man blir fort svimmel og sliten av den. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har 4 timers matteprøve imorgen... Ka kan eg gjer for å sleppe!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei, jeg var hobby-alkoholiker hele september i forfjor Drakk vin før skolen, på skolen og etter skolen. Gjorde underverker for muntligkarakteren siden jeg stort sett bare åpner kjeften og snakker når jeg er påvirka av alkohol Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Uff, jeg har naturfag prøve i morgen Naturfagsprøve http://www.amo.no Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har 4 timers matteprøve imorgen... Ka kan eg gjer for å sleppe!!! Spille syk? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har 4 timers matteprøve imorgen... Ka kan eg gjer for å sleppe!!! Være sjuk? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bli ekstremt syk. Eller dø. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Lurer på når man skal kontrollere tegnsettingen sin. *Hint* Og jeg syns ikke synd på dere. Jeg har en ekkel matteprøve som venter. Endret 8. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Menmen, nå skal jeg starte DVD. Fri i morgen. Hva skal jeg sette på (se under)? - Band of Brothers - Jasoun Bourne (kjøpte nettopp Ultimate Bourne Collection med filmene) - Spiderman 3 - Equilibrium - Rain Man - 300 - Deer Hunter Play.com - Equilibrium - Rain Man - 300 Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har 4 timers matteprøve imorgen... Ka kan eg gjer for å sleppe!!! Uhm.... Jeg vet ikke. Du kan jo prøve å legge deg? Kansje det hjelper? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Stripp av alt du har av klær og måk snø i et par timer nå, så skal du se det blir mye forum i morgen Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei, jeg var hobby-alkoholiker hele september i forfjor Drakk vin før skolen, på skolen og etter skolen. Periodedranker, heter det. Samme som jeg gjør på skipet det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Få den overstått. Det er det beste tipset. Funker ikke å skulke unna i lengden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Kan noen stoppe postinga mi? Eller noe sånt, jeg klarer ikke å slutte å poste (vet ikke om jeg vil heller, det er for tidlig for å sove og har ikke annet å gjøre) eller oppdatere tråden Hylo, det kan stemme. Dipsoman er en fin ting å være Endret 8. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er så mye liv i denne tråden at før man har rukket å svare på en ting er man snart ferdig med neste side, Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bli ekstremt syk. Eller dø. Okey... saklig... Dø sjøl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg