Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Apropo Linux. Kde 4.3 var særdeles smooth. Nesten så en vurderer å gå bort fra gnome ^^,

Ble ikke kjøpt noe mat her, men nå angrer jeg litt. Satte på The Hunchback of Notre Dame fra 1932. Stumfilm, så jeg får ikke helt med meg hva som blir sagt, men har sett de andre to versjonene(-39 og -97) før, så da vet en litt hva det handler om likevel =)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Jeg vurderer å formattere PCen min, for den er så full av dritt.

Det er en Dell XPS M1530. Jeg kom til å tenke på å prøve noe nytt. Kanskje en eller anna Linux-distribusjon. Vil det funke? Må man være noen slags data-"ekspert"? Jeg kan kanskje mer en gjennomsnittet, men jeg kan ikke så sykt mye om data. Jeg bør kanskje holde meg til Windows?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hold deg til Windows også installerer du Ubuntu gjennom Wubi. Så setter den opp en dual-boot for deg. Så har du å teste fram til du blir sikker på hva du vil bruke. Selv holder jeg meg til windows på den stajonære, men kjører linux på laptopen som jeg uansett bruker bare internett og spiller noen gamle spill gjennom Scumm VM på.

Lenke til kommentar
Jeg vurderer å formattere PCen min, for den er så full av dritt.

Det er en Dell XPS M1530. Jeg kom til å tenke på å prøve noe nytt. Kanskje en eller anna Linux-distribusjon. Vil det funke? Må man være noen slags data-"ekspert"? Jeg kan kanskje mer en gjennomsnittet, men jeg kan ikke så sykt mye om data. Jeg bør kanskje holde meg til Windows?

Jeg anbefaler Ubuntu. Men hvis du skal spille litt spill og slikt så er det greit å ha Windows liggende.

Jeg bruker Windows på stasjonær og ubuntu på bærbar,

Men jeg kan tenke meg at det beste for deg er Dual-Boot. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...