Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Jeg skal på litt forkurs i tegning i sammenheng med skolestart om ei uke, men ellers har jeg tid mer eller mindre når som helst. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal på litt forkurs i tegning i sammenheng med skolestart om ei uke, men ellers har jeg tid mer eller mindre når som helst. :)

Men da må vi få dratt i gang et treff om ikke så altfor lenge, syns jeg.

Back i indre Gokk nå Bazukh?

Hepp. Bodd her i et par uker nå, men var først i dag nettlinja ble aktivert. Moro.

Lenke til kommentar

God Kveld mine kjære forumfolk. 

Klarte å snike til meg 3 timer søvn i formiddag. Så bar det rett ned i sentrum . Litt fråtseri i bladhyllene på Narvesen. Elsker blader med historietema.  

Så var det rett til brilleland å ta synstest igjen, er både nærsynt og langsynt . blitt værre de siste 3 årene. 

Handlet meg masse digg på Rema 1000 , møtte en kvinne jeg var rimelig forelsket i for mange år tilbake. Ikke et ord fra noen :p Sært, for jeg bruker vanligvis å si hei til de fleste

Venter på pepperbiff som ligger å bobler i olje , blir en nice kveld

That was my day, how about yours? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Jeg steker ikke Egil , jeg koker det i olja i ovnen . blir utroolig saftig av det  ;) 

Aaah. Tenkte kanskje at det var noe synonymt med å bruke masse olje i panna. Men da høres det kanskje litt spennende ut å prøve. Hvor lenge koker du det og hvilken olje bruker du? Eventuelt krydres eller marineres det?

edit: Du sa jo det var pepperbiff, men kan det krydres vanlig også, uten at krydderet flyter av, mente jeg.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Biff skal ikke stekes i noe annet enn tørr panne, evt. grilles.

word..

..selv om raudes versjon hørtes unektelig godt ut!

On another note, jeg er innlagt atm - kontrollopphold @ Sunnaas sykehus, Nesodden. Lar ikke silke bagateller gå utover min daglige gange; så jeg nerder som vanlig ^^

post-122083-1249932018_thumb.jpg

Also, akkurat vært på butikken - NOM NOM NOM OM NOM!

post-122083-1249932072_thumb.jpg

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...