Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg skal på litt forkurs i tegning i sammenheng med skolestart om ei uke, men ellers har jeg tid mer eller mindre når som helst. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Back i indre Gokk nå Bazukh? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg skal på litt forkurs i tegning i sammenheng med skolestart om ei uke, men ellers har jeg tid mer eller mindre når som helst. Men da må vi få dratt i gang et treff om ikke så altfor lenge, syns jeg. Back i indre Gokk nå Bazukh? Hepp. Bodd her i et par uker nå, men var først i dag nettlinja ble aktivert. Moro. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hvorfor skal det være så sykt lett å sprute ut over hele tastaturet? Kom en del på skjermen tilogmed. Jeg snakker om fantaen jeg skulle åpne (burk). Merker på skjermen etter all sukkeret Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jada, selvfølgelig var det fantaen og sukkeret. MHM! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg bor nå i Drammen. Hvem er med på forumtreff? Jeg er en uke på nesodden, samme situasjon (har ikke flyttet, bare kjeder meg) - møtes i Soslo i morra? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg bor nå i Drammen. Hvem er med på forumtreff? Vi kan jo ha et eget treff i Drammen engang, for oss som bor rundt eller i Buskerud Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jada, selvfølgelig var det fantaen og sukkeret. MHM! Ja? Hva skulle det ellers vært? oO Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ja? Hva skulle det ellers vært? oO Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Noooo.. Klarte å stumble meg borti leekspin, så nå er jeg 3 år tilbake i tid og hører på den kontinuerlig http://www.hongfire.com/cg/data/25/caramelldansen.swf http://www.youtube.com/watch?v=81gF4YSC0VI er bedre. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg har lyst på nytt brukernavn... men hva?? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 God Kveld mine kjære forumfolk. Klarte å snike til meg 3 timer søvn i formiddag. Så bar det rett ned i sentrum . Litt fråtseri i bladhyllene på Narvesen. Elsker blader med historietema. Så var det rett til brilleland å ta synstest igjen, er både nærsynt og langsynt . blitt værre de siste 3 årene. Handlet meg masse digg på Rema 1000 , møtte en kvinne jeg var rimelig forelsket i for mange år tilbake. Ikke et ord fra noen Sært, for jeg bruker vanligvis å si hei til de fleste Venter på pepperbiff som ligger å bobler i olje , blir en nice kveld That was my day, how about yours? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Biff i olje? Kjøtt skal ikke stekes i noe annet enn melange! Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg steker ikke Egil , jeg koker det i olja i ovnen . blir utroolig saftig av det Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Biff skal ikke stekes i noe annet enn tørr panne, evt. grilles. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg vil også bytte navn! Til no catchy! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Jeg steker ikke Egil , jeg koker det i olja i ovnen . blir utroolig saftig av det Aaah. Tenkte kanskje at det var noe synonymt med å bruke masse olje i panna. Men da høres det kanskje litt spennende ut å prøve. Hvor lenge koker du det og hvilken olje bruker du? Eventuelt krydres eller marineres det? edit: Du sa jo det var pepperbiff, men kan det krydres vanlig også, uten at krydderet flyter av, mente jeg. Endret 10. august 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Biff skal ikke stekes i noe annet enn tørr panne, evt. grilles. word.. ..selv om raudes versjon hørtes unektelig godt ut! On another note, jeg er innlagt atm - kontrollopphold @ Sunnaas sykehus, Nesodden. Lar ikke silke bagateller gå utover min daglige gange; så jeg nerder som vanlig ^^ Also, akkurat vært på butikken - NOM NOM NOM OM NOM! Endret 10. august 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg