HCG Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Tusen takk for ''lykke til''-er. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Lykke til med hva? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Lykke til med hva? Han holder på å fikse en gaming kanal på youtube. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Beats me, jeg føler meg gammel Lenke til kommentar
HCG Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 ''Trailer''-en: Se filmen hos Youtube Mer som en introdusering eller annonsering. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 ''Trailer''-en: Se filmen hos Youtube Mer som en introdusering eller annonsering. Øhm :S Tror du skal vente med å lage filmer til du kan det, moviemaker er dritt! For å være ærlig! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Øhm :S Tror du skal vente med å lage filmer til du kan det, moviemaker er dritt! For å være ærlig! Hvis du hadde giddet å følge med på videoen så forteller han at han ikke kan det enda, men skal snart bruke et annet bedre program. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Øhm :S Tror du skal vente med å lage filmer til du kan det, moviemaker er dritt! For å være ærlig! Hvis du hadde giddet å følge med på videoen så forteller han at han ikke kan det enda, men skal snart bruke et annet bedre program. Jeg så det, var derfor jeg skrev at han skulle vente ^^, Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Moviemaker fungerer da helt greit til å lage filmer. Red.: Ikke la denne snøscooterbonden knekke deg. Endret 10. august 2009 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Så du forteller ham noe som han akkurat forklarte i videoen? (Du trenger ikke svare. Følte bare for å være litt ekkel siden du var ekkel mot ham.) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Så du forteller ham noe som han akkurat forklarte i videoen? (Du trenger ikke svare. Følte bare for å være litt ekkel siden du var ekkel mot ham.) Jeg er ikke ekkel mot han, jeg er ekkel mot Windows som har laget noe så dårlig som moviemaker ^^, Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg har sett Moviemaker-videoer som er ganske fint redigert. Det fungerer helt greit for enkle videoer. Spørs mer på personen egentlig. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Så du forteller ham noe som han akkurat forklarte i videoen? (Du trenger ikke svare. Følte bare for å være litt ekkel siden du var ekkel mot ham.) Jeg er ikke ekkel mot han, jeg er ekkel mot Windows som har laget noe så dårlig som moviemaker ^^, Nå har strengt talt Windows aldri laget noe som helst. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg har sett Moviemaker-videoer som er ganske fint redigert. Det fungerer helt greit for enkle videoer. Spørs mer på personen egentlig. Og i dette tilfellet er han 11. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 .. jeg blei vekki halv 10, ringte lånekassa, også gikk jeg å la meg igjen halv 11 wee. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ja jøsses. Man får virkelig kjørt telefonregninga når man ringer der. Heldig som kom gjennom såpass kjapt i alle fall da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg