Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha...XD mulig det :p Må først ta henne med på date da :) Men aner ikke hva jeg skal ta henne med på:shrug:

Filmkveld @ me... Deg? :hmm: Lykke til med henne i allefall

Brukte det til å prøve å lakke over rusten på potta mi :p

Ble ikke vellykka akkurat.

Ble ikke den PCen heller, heldigvis gjorde jeg det på nytt så nå ser den faktisk ganske stilig ut

Lenke til kommentar
haha...XD mulig det :p Må først ta henne med på date da :) Men aner ikke hva jeg skal ta henne med på:shrug:

Filmkveld @ me... Deg? :hmm: Lykke til med henne i allefall

Jo, en mulighet det, da må det bli i dukkestua.....eller ta meg en tur til Drammen på kino, bare det at det går så mye rævva på kino for tida :p

Lenke til kommentar
He he, jeg fant lakken min tom en dag. Aner ikke hva den hadde gått med til og pappa nekta all bruk, sa den bare hadde gått tom uten videre o_O

enten lillesøs eller så har den rømt og planlagt verdensherredømme. Lakk har sinneproblemer ovenfor samfunnet dessverre, dårlig barndom.

Lenke til kommentar
Kino anbefales ikke. Da kan dere ende opp med å sitte ved siden av hverandre i mørket i halvannen tine og ikke prate med hverandre. Prøv å finne på noe dere kan gjøre sammen

Ja, har hatt den tanken selv lissom, får jo ikke snakke sammen på kinoen...Noen forslag!!!?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...