Sirslask Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Aner ikke. Tror det eneste andre jeg handler der, er lakk og grunner og saltsyre som bare står og aldri blir brukt Lakken ja, glemte den. Brukte biltema lakk da jeg lakkerte serveren min Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 ser ut som at jeg får dame etterhvert Mulig dere kliner vilt? haha...XD mulig det Må først ta henne med på date da Men aner ikke hva jeg skal ta henne med på Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Brukte det til å prøve å lakke over rusten på potta mi Ble ikke vellykka akkurat. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 haha...XD mulig det Må først ta henne med på date da Men aner ikke hva jeg skal ta henne med på Filmkveld @ me... Deg? Lykke til med henne i allefall Brukte det til å prøve å lakke over rusten på potta mi Ble ikke vellykka akkurat. Ble ikke den PCen heller, heldigvis gjorde jeg det på nytt så nå ser den faktisk ganske stilig ut Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 He he, jeg fant lakken min tom en dag. Aner ikke hva den hadde gått med til og pappa nekta all bruk, sa den bare hadde gått tom uten videre o_O Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 haha...XD mulig det Må først ta henne med på date da Men aner ikke hva jeg skal ta henne med på Filmkveld @ me... Deg? Lykke til med henne i allefall Jo, en mulighet det, da må det bli i dukkestua.....eller ta meg en tur til Drammen på kino, bare det at det går så mye rævva på kino for tida Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 He he, jeg fant lakken min tom en dag. Aner ikke hva den hadde gått med til og pappa nekta all bruk, sa den bare hadde gått tom uten videre o_O enten lillesøs eller så har den rømt og planlagt verdensherredømme. Lakk har sinneproblemer ovenfor samfunnet dessverre, dårlig barndom. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Kino anbefales ikke. Da kan dere ende opp med å sitte ved siden av hverandre i mørket i halvannen tine og ikke prate med hverandre. Prøv å finne på noe dere kan gjøre sammen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ha ha, skylder på minsta. Sikkert prøvd å sniffe det og det forklarer oppførselen hennes de senere åra Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Kino anbefales ikke. Da kan dere ende opp med å sitte ved siden av hverandre i mørket i halvannen tine og ikke prate med hverandre. Prøv å finne på noe dere kan gjøre sammen Ja, har hatt den tanken selv lissom, får jo ikke snakke sammen på kinoen...Noen forslag!!!? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Kino og mat etterpå, så har dere i alle fall ett sikkert samtaleemne etterpå. x) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Gå å bowle? er litt kjedelig bare to stykker lissom, men var jo et godt forslag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det en jeg kjenner gjorde, som også ble ganske vellykket, var litt mer uortodoks. Han inviterte en jente med ut på paintball og så hjem på en god middag m/film. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Gå på kafé. Eller nei. Du drikker vel ikke kaffe. Og neppe hun heller. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det en jeg kjenner gjorde, som også ble ganske vellykket, var litt mer uortodoks. Han inviterte en jente med ut på paintball og så hjem på en god middag m/film. Det er jo dyrt å leie alt det utstyret man trenger da Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ta ha med i slalombakken? Da er det tid til kakao og kos i skihytta og vettu Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ta ha med i slalombakken? Da er det tid til kakao og kos i skihytta og vettu sorry, jeg står ikke på noe planke biter på snø ned en bakke...er ikke meg!!!! Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 yey.. var hos ØNH legen idag.. fant ikke no kreft.. .. men au for det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg