L4r5 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Nei, jeg tror det er på tide å ta kvelden for min del.Lever den tilbake når du er ferdig med den da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Will do.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Har hele musikkbiblioteket mitt på random, og dette var de 10 første sangene jeg fikk opp nå: Minor Majority - Super Girl Enslavement of Beauty - Prudence kept her Purity Logistics - Now More Than Ever Chet Baker - This Is Always Rammstein - Mutter Lamb Of God - Redneck Opeth - The Drapery Falls Nils Lofgren - I'll Arise Enya - Amarintine Foo Fighters - Tired Of You DO IT, FAGGOTS! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Gahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh finner ikke kjørehanskene mine :@ , Kjøre hjem i 1 time i morra.. (moped) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 01. The Chemical Brothers - Hey Boy, Hey Girl 02. The Grid - Texas Cowboys 03. Pink Floyd - Two Suns in the Sunset 04. The Beach Boys - California Dreamin' 05. Yes - Changes 06. Beanie Sigel - Rock Da Mic (feat. Freeway & Nelly) (Remix) 07. British Military Marches - Royal Air Force March Past 08. Björn Afzelius - Luffarblues 09. Sash! - Equador 10. Ozzy Osbourne - Gets me Through Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Noen av mine "topp hits-som jeg ikke gidder å laste ned fordi resten av albumet suger svette baller" (Vel har også noen sanger som jeg allerede har fulle album av... Men det er rett og slett fordi sangen er så bra. http://open.spotify.com/user/greensli/play...9WKbPWkLFRwdxXr Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 http://www.maximumpc.com/article/features/...have?page=0%2C0 50 ting en hver geek bør lære seg Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 10 random? How?? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Gospel er fett ^^ Ser ut til at jeg drar til Lindesnes i høst, nice ;D Velkommen etter Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Velkommen etter med gospelen eller å dra til Lindesnes i høst? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Jeg trenger modeller. Jeg har for pinglete venninner til at de 1hadde turt/ville stå modell for meg, 2:villet ha på seg/brukt noe fetish-ting (og bli avbildet med det). Hvorfor må jeg ha så pinglete venninner? WHYYYYYYYYYYYY? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Vel... Du veit jeg er med på sånt, men jeg er jo ikke akkurat noen "venninne" da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Jeg kan være venninne og leke modell ^^ Jeg er flink til å være venninne ;D Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Gir opp å sove i natt .. ligget å vridd meg siden filmen jeg så var ferdig. Det er varmt , jeg svetter, 40 ting å tenke på = Raude goes nuts Koke meg kaffe? Y/N? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 vil ha kaffi Ser jeg har fått en nice phising mail fra halifax-online.co.uk UPGRADE YOUR HALIFAX NOW ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Vel... Du veit jeg er med på sånt, men jeg er jo ikke akkurat noen "venninne" da Ja, men du er modell om jeg trenger mannlig modell eller om kjønn ikke er viktig. Nå tenker jeg på om jeg trenger en jente til å være modell. Jeg kan være venninne og leke modell ^^Jeg er flink til å være venninne ;D Du får komme til bergen og ta med deg kjolen da ^^ vil ha kaffi Drikk kaffien din og drit i hva forumet sier Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Apropos kaffe: Er det noen som ser mannen i det bildet her? Jeg ser faen meg ikke noe annet enn kaffebønner. Det betyr visstnok at hjernen min er underutviklet. Big shocker! http://www.getacreativelife.com/get_a_crea...the_man_in.html edit: Damn! Nå fant jeg han! Endret 10. august 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Velkommen etter med gospelen eller å dra til Lindesnes i høst? gospelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg