Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Glemte å lukke vinduet og lyset sto seff på. Da jeg kom tilbake 1 time senere så var det maaaaaaaasse innsekter rundt lyset. Hater sånne store innsekter med lange bein, sånne store møll er også no dritt. Grøss og gru. :yucky:

Sånne?

post-145158-1249864288_thumb.jpg

Er vel ingen av de flyvedyrene som sitter stille i hele 2 sekunder uansett?

Joda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Jeg har bare et spørsmål... Rammstein er et tysk band... og jeg skulle høre noe av det de har laga, fant en populær sang av dem på youtube. Der de sang på tysk... Synger de på noe annet språk enn tysk? I så fall; Hvilket språk synger de mest på? Hva heter så de beste sangene av Rammstein som er på engelsk? Jeg liker å forstå det jeg hører... Noen hevder at metal-fans ikke bryr seg så mye om teksten fordi den er utydelig på grunn av growl, skriking, etc... Det er, i mitt tilfelle ikke noe problem for meg å forstå dem."

*himler med øya*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ble ikke noen gode lynbilder. :( Ser ut som lynet slår ned langt borte på andre siden av huset, dessuten valgte ikke jeg den beste plassen å stå på heller akkurat, ikke så veldig åpen plass her. Men det var den tørreste, for det kom ei jævlig byge rett etter jeg gikk ut (ofc), så jeg stillte meg under markisene. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79
Hvorfor ikke RDP?
RDP liker ikke over ~1920x1200, helst ikke over 1600x1200 har jeg funnet ut av :p

Har du prøvd følgende?:

Ja. Det fungerer forsåvidt, problemet er at jeg får 4-bit farger :p

Hehe.. Ja det er jo på en måte litt leit.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Nei, jeg tror det er på tide å ta kvelden for min del. Men jeg er vel tilbake i morgen kveld regner jeg med.

God Natt folkens.. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...