Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Nesh, jeg ser bare tilbake på innleggene mine på diskusjon.no om ti år. Det blir en slags dagbok.

Indeed, de få gangene jeg kommer over gamle poster av meg selv er det alltid like morsomt.

Spesielt når en vet historien bak postene, og tenker tilbake på hvor ekstremt mye som har forandret seg.

Lenke til kommentar
Hvis det er sånn livet ditt er er det ikke sikkert du får muligheten til å beskrive deg selv om 10 år. :devil:

Nah, den dagen jeg begynner å få fett på magen, skal jeg ut å trene. Det har jeg lovt meg selv de siste åra. Kan fortsatt se ribbeina mine, så I'm still good to go :p

Ja Prophet , Tidene forandrer seg . Virker som livet var mye mer begivenhetsrikt før  :ermm:

Hehe, hjernen er vel programmert til å prioritere det hyggeligste... har jeg hørt. Selv om store tunge begivenheter også tar plass.

Lenke til kommentar
Tror du må kontakte inntakskontoret for å snakke med de om sånt. Kommer du f.eks. inn på 2. valg så kan du jo bare møte opp første skoledag på den plassen du har fått tildelt (så du ikke mister tilbudet om skoleplass), men ringe inntakskontorest og høre om det er noen som ikke har tatt i mot plassen sin/vil bytte.

ålreit :) takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Jeg har et lite spørsmål jeg har problemer med å finne svaret på.

Jeg har flere e-bøker jeg skulle ha skrevet ut, vi snakker om ca 1500 sider jeg skal lese igjennom. Og disse er PDF-filer, så jeg må skrive de ut. Alle sidene er svart tekst fra topp mot bunn, og ganske 'sammenklemt'. På en måte som Bibelen. Da lurer jeg på hvor mange blekkpatroner tror dere jeg må ha for å skrive ut dette? Har en anelse på at dette kan bli DYRT.

Jeg er helt dau på dette området.

Lenke til kommentar
Går bra (og er lov) å ha med sykkel på toget? Bare man står i midtgangen (og kanskje endog betaler en ekstra avgift?).

Ser sånn ut.

Protip: Søk før du spør om slike ting.

Jeg har et lite spørsmål jeg har problemer med å finne svaret på.

Jeg har flere e-bøker jeg skulle ha skrevet ut, vi snakker om ca 1500 sider jeg skal lese igjennom. Og disse er PDF-filer, så jeg må skrive de ut. Alle sidene er svart tekst fra topp mot bunn, og ganske 'sammenklemt'. På en måte som Bibelen. Da lurer jeg på hvor mange blekkpatroner tror dere jeg må ha for å skrive ut dette? Har en anelse på at dette kan bli DYRT.

Jeg er helt dau på dette området.

Jeg mistenker at det er billigere å kjøpe en billig laserskriver. Laser gir mange flere sider per toner.

Lenke til kommentar
I går holdt jeg på å kjøre av veien. Skulle bare en kjapp tur ned på butikken. Og hva ser jeg svinge ut fra en sidevei? Joda... Drømmebilen min. En nyyyyydelig Caterham. :love:

/være litt random

Vet hvordan du har det ^^

Var i Trondhjem på fredag og så Public Enemies og da vi sto og venta på bussen etterpå, så var det så evig mange gamle, amerikanske biler som kom kjørende.

Massevis av 60-talls Corvetter.

Jeg fikk orgasme på orgasme på orgasme.

Føltes i alle fall sånn, folka som var i nærheten av meg lurte på hva som skjedde, jeg var bare helt i himmelen og hadde skjelvinger, gåsehud og en deilig følelse all over :)

Lenke til kommentar
den "spiser" jo ikke ting direkte da... Bare fanger de og klemmer de ihjel :innocent:?
Etter byttet er fanget skiller den ut enzymer som sakte men sikkert bryter ned dyret. Etter noen uker er det bare harde ting som skall, vinger og bein igjen.

omg så billig! HVOR?!
Plantasjen. De har vel butikker over hele landet?
Lenke til kommentar
Jeg må nok lese meg mer innpå dette området. Tror jeg skal invistere i en laserprinter neste lønning. Kjipt å vente hele 2 uker for å få gjort dette... men men. Takk Lars.
Eventuelt kan du kjøpe jallablekk fra ebay, dvdink.no etc. Kjøper du i stort kvanta fra ebay er det ikke mange kronene per patron. Forøvrig har jeg printet ut rundt tusen sider fra wikipedia med slikt blekk og jeg mener å huske at det ikke gikk med en hel patron en gang til det.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...