furiousanimal Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Hei, jeg lurer på en ting. Har søkt på videregående skole, å står som nummer 5 på venteliste på 4 valget mitt og nummer 7 på førstevalget. 2 og 3 valget har jeg ikke sjangs å komme inn der jeg er veldig langt bak på venteliste. siste inntak skal være nå 14 august, tror dere jeg har noen sjangs for å komme inn på førstevalget mitt? min teori er at jeg kommer helt sikkert inn på 4 valget der jeg er nr 5, og mens 7 valget går opp til 1-2 på venteliste. Å visst dette skjer så syns jeg det børr være lov til å klage. Jeg vil virkelig inn på denne skolen, å komme som nummer 1-2 på venteliste til slutt vil bare være helt idiotisk... Hva sier dere? Endret 9. august 2009 av bergenboy9 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Idiotisk kan så være, men at du står på ventelista er jo fordi andre som vil gå der har bedre karakterer enn deg. Kan jo ikke forlange at de skal sparke ut en som kanskje hadde linja som førstevalg fordi du skal slippe inn? Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Ja er enig i det, men tror du det er noe sjangs at jeg kan komme inn på føstevalget? Har stått på venteliste i en god stund, å blir ganske irritert vist jeg får vite at jeg satt meg på venteliste bare forgitt.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) SirTojo på morgenkvisten: Morn bois'n'girlz, en travel natt er over hos Glufsa / the duke - headin' home, cya! Endret 9. august 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 bergenboy9, når jeg starta på VGS lå jeg på 17 plass på førstevalget mitt. Fikk beskjed en uke etter skolestart om at jeg da fikk plass på førstevalget. Valgte heldigvis å bli på 2 valget og kom i den beste klassen og skolen noensinne! Uansett, moralen er at det finnes alltids håp, er alltid noen som ikke møter opp, alltid noen andre som kommer inn andre steder og velger seg dit osv. Det er veldig god sjanse for at du kommer inn på noen av dem. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 faen.... Sovna klokken 12 i dag og våkna for en halvtime siden... Døgnrytmen er hvert fall fucked up nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Og hvis ikke kan du sitte i kassa på RIMI resten av livet. Hvis du søker utenom ferieperioden såklart, når alle skoleungene skal ha sommerjobb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Ja er enig i det, men tror du det er noe sjangs at jeg kan komme inn på føstevalget?Har stått på venteliste i en god stund, å blir ganske irritert vist jeg får vite at jeg satt meg på venteliste bare forgitt.. Jeg stod på venteliste på 56. plass og kom inn en gang. Men den skolen var litt stor da. Tror det varierer veldig fra skole til skole. Men er ikke 2. inntak ferdig nå da? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Fant nettopp ut at naboen har en svart gris som kjæledyr som heter Trine. ØH ØH ØH? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Fant nettopp ut at naboen har en svart gris som kjæledyr som heter Trine. ØH ØH ØH? hahahaha :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Åh, jeg vil også ha stuegris! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Jeg har stuegris. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Hjelp! Jeg har klart å presse 3 kort inn i en kortholder beregnet på 2 kort, og de vil ikke rikke på seg. Litt småkrise siden det er snakk om førerkort, visakort og medlemskort på samfundet Forslag til hvordan jeg kan få tak på det glatte visakortet og få rikket de løs? Har jo flytende superlim, men det kan slå ut begge veier, og er kjipt å få på fingrene. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Åh, jeg vil også ha stuegris! Jeg og! Så kunne jeg slakta den og fått masse god mat Jann - Ove: Zalo? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Du vil ikke ha innegris. En kompis på jobb tenkte det samme, åååå så søøøte og kule og annerledes!! Han solgte den etter 9 mnd, de blir ekstremt oppmerksomhetssyke og plagsomme etterhvert, og lager et helvetes leven. Er ikke noe koselig bjeffing, bare skriking på 100dB. Venner gadd ikke dra på besøk fordi den grisen bråka så mye. De kan ikke dresseres som hunder heller, bare følger etter deg overalt. Den ble solgt til en øko-barnehage i nærheten. Endret 9. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Vel, zalo virker som en dårlig ide, ser for meg at det blir enda værre å få tak på kortene, selv om de kansje glir lettere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Prøv med en helt tørr klut å knipe/dra ut kortet med. De har en tendens til å feste seg bedre enn fingrene. Eventuelt noe tynt gummistoff av den klebete typen. Hei forresten fålks. Lenge siden sist =) Endret 9. august 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Jeg fikk meg en god latter i sted. Ei venninne ringte og sa at hun ble drita i går/natt. Hun hadde sugd en fyr midt i et veikryss der jeg kommer fra, og taxi og slikt hadde kjørt forbi, pluss at det stod en kompis der og så på, men han stakk etter hvert. Greit nok at man blir full, men jeg skjønner ikke hvordan det går an å drite seg sånn ut likevel. Edit: Sikkert ikke morsomt for dere siden dere ikke kjenner henne, jaja. Endret 9. august 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Heldig han fyren da! Har du noen tjenester og tilby meg da? Endret 9. august 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Vel, jeg kan ikke ha gris uansett, pga. allergien min. Var i alle fall det jeg fikk høre da jeg spurte mamma for noen år siden, siden to i klassen hadde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg