kloningen Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) omg så billig! HVOR?! Endret 9. august 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 den "spiser" jo ikke ting direkte da... Bare fanger de og klemmer de ihjel ? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 > Halo hø hø.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 avgn har MYE mer enn det der bare en brøkdel av biblioteket han har Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Måtte bare dele den her med dere:) Lo så jeg holdt på å pisse meg ut Endret 9. august 2009 av Big tony Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Er det lov å holde flaggermus og maurslukere som kjæledyr her i Norge? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Så noe sånt på Golden Goal (programmet til Johan Golden) også i USA. Vanskelig å se ballen eller hvor man springer når man ser gjennom kikkert. Jeg tror de har snudd kikkerten opp-ned, så alt blir superforminsket gjennom et bittelite hull og ser ut som det er kjempelangt unna. Endret 9. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 hehe morsom den der Ytube filmen Husker Golden Goal gjorde det samme Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Ituca: det kommer veldig ann på hvilket studie det er snakk om; enkelte studier tar de inn flere enn de har plass til og bruker ikke ventelisten, mens andre studier er det håp selv om man er på venteliste. Hvilket studie er det du vil inn på? Har du en plan b? --- Bare ei natt igjen til jeg drar nedover til Trondheim igjen. Blir godt å komme igang med noe halvveis fornuftig igjen Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 lol Du ber om å bli tatt i rævva når du står sånn der, og da tenker jeg på kjerringa med stanga trøkt i rævhølet, but u knew that. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Er det lov å holde flaggermus og maurslukere som kjæledyr her i Norge? Vet hvertfall det eksisterer flaggermus internat og rancher rundt om i norge. Maursluker setter jeg min tvil til . er ikke de en truet art? Edit: "Although many find bats to be intriguing and even beautiful creatures, they should actually never be kept as pets. When we keep pets, we want to provide them with comfort and love, helping them grow to their full potential. When bats are kept as pets, though, they live in great terror and stress and lose their right to reproduce. Wild bats live over 25 years, but bats kept as pets rarely live longer than one year." Endret 9. august 2009 av Raude Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Fins det maursluker i Norge? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Når folk klarer å smugle krokodilleunger fra asia opp til Norden , er det sikkert mulig med maurslukere også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Vet at det er masse ville flaggermus i Stavanger i alle fall, og har sett et par her på Orkanger også, men det er sjelden. I Stavanger så jeg jo massevis hver kveld. Maurslukere har jeg til gode å se, ikke engang i dyreparker. Bare vet at det hadde vært jævlig nice med en maursluker ute hos bestemor for der er det så mye maur og jeg har en helvetes maurforbi. Flaggermus hadde vært fett å ha til å ta alle småkrypene overalt som kommer flyvende inn ruta om kvelden, eller kryper ut fra sprekker der tak og vegg møtes. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Synd flaggermus i fangenskap bare lever rundt 1 år de blir vist ekstremt stresset og dør til slutt av det. evnen til å reprodusere seg i sitt normale habitat er meget viktig for dem.noe de ikke har mulighet til i fangenskap Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 haha da hadde vel ikke du turt å nærma deg her jeg bor, smurf litt uti skogen her på en sti er det en gigantisk maurtue som er høyere enn meg omtrent. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Ja, det er synd det der. Hadde vært epic med et kjæledyr som hadde levd av småkryp. Note to self, ikke dra på besøk Shikaru Vel, ikke uten en maursikker-drakt og en flammekaster iaf. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 hadde du tent på den maurtua så hadde nok hele skogen brent. hele det området og alle træra osv er fulle av maur. gikk forbi der i sta. helt villt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Så lenge jeg slipper maur, kan det brenne så mye det vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg