Skogli Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) forklar mer? rare lyder? hvilke? Nesten som en "buzz"lyd. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Men lydes øker og senker seg parallelt med volumet. Herregud... Jeg kobla alt fra hverandre (Xbox, parabol etc) og koblet alt opp igjen slik at høyttaler ledninger låg for seg og strøm for seg... Ingen forskjell... Sjekker alle ledninger på nytt, men neida. Går bort for å sette meg ned, da ser jeg feilen.... Jack-ledningen inn til datamaskinen sitter dårlig.... Plugger den inn og voila... ALT FUNKER! Forbanna drittproblemer. Endret 9. august 2009 av Skogli Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Endelig liv igjen! Har sittet i flere timer og kjedet meg med TV, ikke noe liv på forumet... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 : D Har ikke vurdert å sove? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 : D Har ikke vurdert å sove? Har et lite system som jeg må holde. Sovner jeg ikke før 4 så må jeg være våken resten av natten. Sovner jeg etter 4 klarer jeg som regel ikke å stå opp på morgenen og sover halve dagen vekk, og vips, er døgnrytem ødelagt. Noe den allerede er, så dette er andre natten på 3 dager jeg døgner. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 I see... Flytt til et sted som passer med din døgnrytme Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 I see... Flytt til et sted som passer med din døgnrytme Ødelegger uansett døgnrymen. Var i USA en 2 uker tid var det vel. Klarte å få døgnrytme den første uken, men blåste hele driten begynnelsen på siste uken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Gah. Herlig. Sovner til smerte og våkner til smerte. Trodde ikke at en jævla negl skulle gjøre så forbanna vondt >< Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Gah.Herlig. Sovner til smerte og våkner til smerte. Trodde ikke at en jævla negl skulle gjøre så forbanna vondt >< Har to ting å fortelle deg: 1. Smerte er bra, det betyr at du lever. 2. Med ondt, skal ondt fordrives. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Smerte er en illusjon. Illusjoner er drømmer. Drømmer er gode. Smerte er godt. Det der sa jeg til meg selv non stop når jeg gikk over en isbre med sandaler. Gud, så kaldt og vondt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 god morgen mine svette-små. For en laaang natt... Ble vekka klokka halv fire av at naboen kom hjem fra fest og inviterte alle vennene/venninene sine til harem i andre-etasjen... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Liker Avataren din Mikkel! Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 god morgen mine svette-små. For en laaang natt... Ble vekka klokka halv fire av at naboen kom hjem fra fest og inviterte alle vennene/venninene sine til harem i andre-etasjen... haha . Genialt Mikkel . Det slo deg aldri å ta turen innom naboen da? Harem høres jo ganske fristende ut. Bare om det var jenter tilstede selvfølgelig Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Gjorde ikke det ... Var så trøtt etter 30 mil med kjøring og montering/demontering av møbler at jeg helst ville sove Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ahh skjønner , møbelmontering er virkelig et slit Du får sørge for å være mer opplagt neste gang Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Smerte er en illusjon.Illusjoner er drømmer. Drømmer er gode. Smerte er godt. Det der sa jeg til meg selv non stop når jeg gikk over en isbre med sandaler. Gud, så kaldt og vondt. Hvorfor gikk du over en isbre med sandaler? Oo Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 :!: smurf . may the humour be with you Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hmm ... Lurer på hvordan jeg kommer meg til Holmestrand Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hva i allverden skal du der, smurf? Jeg begynner bli litt bekymra. Eivind sa han skulle være hjemme fra England i ti-tia på morran i dag, men jeg har fortsatt ikke sett eller hørt noe av han. Og når jeg prøver ringe, får jeg beskjed om at nummeret er sperra O.o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg