Tunky Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hehe. Døgnrytme, what's that? Jeg burde vel prøve å få den sånn noenlunde tilbake før skolen, kanskje. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Som jeg pleier å si: Jeg har normal døgnrytme. Jeg bor bare i feil verdensdel. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hehe. Døgnrytme, what's that? Jeg burde vel prøve å få den sånn noenlunde tilbake før skolen, kanskje. Mhm. Samme her. Begynte å tenke litt når du skrev skole... Er 2 år siden jeg gikk på skole sist. Skal blir merkelig å komme tilbake på skolebenken... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg skal opp i videregående skole, jeg da. Skal gå på internatskole! Blir spennende, gleder meg! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg skal opp i videregående skole, jeg da. Skal gå på internatskole! Blir spennende, gleder meg! Jeg skal faktisk ikke videre, jeg skal tilbake på samme. Har gått 1 år innen anleggsmaskiner, nå skal jeg gå 1 år på Transport og Logistikk. Sertifikater er gøy å skryte av. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Lykke til! Men nå legger jeg meg! God natt! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Nå legger jeg meg! God natt/morgen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg lyster etter karamellpudding. Det har jeg ikke gjort på årevis ... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg la meg ikke likevel. Tok meg en Yoghurt. Bestemte meg for å ha et Top Gear-maraton. Sett to-tre siste episodene i sesong 7 og snart hele sesong 8 i kveld/natt. Mange timer med bil-info. Ikke VELDIG gøy egentlig.. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Er det noen koblinger i dataen som leverer cirka 10 - 15 Volt? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Er det noen koblinger i dataen som leverer cirka 10 - 15 Volt? mest sannsynlig, men før jeg tenker på å finne informasjon vil jeg gjerne vist hvilke syke tanker som suser i hodet ditt.. Endret 9. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Er det noen koblinger i dataen som leverer cirka 10 - 15 Volt? mest sannsynlig, men før jeg tenker på å finne informasjon vil jeg gjerne vist hvilke syke tanker som suser i hodet ditt.. Koble til et lys. Slikt lys som man kjøper på Jula som skal kobles til sigarettuttak. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Gah. Fantaen min smaker HB Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Vel, heiv opp et 12 volts batteri mitt i stua og monterte lysene på den. Ser stilig ut med lysene, med stygt med batteriet oppå basskassen. hehe Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Woho. Bare en episode/time så kan jeg sove! :-) Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 FAEN!!!!!! Ett eller annet kødder seg med forsterkeren.... Virker ut som det er ett eller annet som forstyrrer høyttalerene... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 forklar mer? rare lyder? hvilke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg