Skjelvgråt Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Men koffer tas de ned? Ikke for godt vell:O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Vel... Faktum er at det tas ned hver eneste natt klokken 0230. Backup kalles det. Heldigvis så pleier det å være oppe å gå igjen klokken 0233 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 3 minutes of boredom Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 http://open.spotify.com/track/1EjJuSVUIRmwGtf6wHt4yx <3<3<3 Jeg blir glad av slikt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg antar at du mente å skrive gal?.. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Gal av gladhet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Veeel.. Deg om det.. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jess, blir vel lei av den etterhvert og finner en ny en, menmen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jenter som ser på BBC er søte,dine fletter derimot er inte! Pff, musefletter er søte uansett! :< Tak! Bare lenge nok til at jeg får sprengt plassen der blogg.no har serverene sine, og skolen min (om nata når ingen er der selvfølgelig) Ey, jeg trenger blogg.no til å ha enda et sted å legge ut diktene mine! Jeg liker de erotiske novellene i vi men jeg! De suger. Enig, ASSTR ftw Leslita <3 Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Litt vanskelig å legge høytalere ledning og koble de sammen når jeg har en hyperaktiv katt ved siden av. Men fikk endelig montert bakhøytalerene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Litt vanskelig å legge høytalere ledning og koble de sammen når jeg har en hyperaktiv katt ved siden av. Men fikk endelig montert bakhøytalerene. Sett katta i bånd så lenge da vel. Du kan sikkert bruke høyttalerledningen (legg merke til hvordan høyttaler staves. Det er ikke en høy taler, men en høyt-taler. Sorry for off-topic.) til å lage et provisorisk bånd. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Litt vanskelig å legge høytalere ledning og koble de sammen når jeg har en hyperaktiv katt ved siden av. Men fikk endelig montert bakhøytalerene. Sett katta i bånd så lenge da vel. Du kan sikkert bruke høyttalerledningen (legg merke til hvordan høyttaler staves. Det er ikke en høy taler, men en høyt-taler. Sorry for off-topic.) til å lage et provisorisk bånd. Klokken er 03:09, hva forventer du. Hehe. Det er jo tiltak å sette katten i bånd. Ser litt shabby ut nå, 4 ledninger som ligger under teppe og er litt synlig mellom 2 tepper. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 God kveld. Jeg er trøtt, men jeg sover ikke. Jeg ser på Top Gear. Hmm. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Da tok jeg kvelden godtfolk! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Da tok jeg kvelden godtfolk!Kan jeg få den tilbake i morgen? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hmm. Jeg flytter ut på lørdag. Jeg tror ikke helt det har gått opp for meg. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hmm, enda en gang har døgnrytmen blitt ødelagt... Skal bli morsomt å prøve å få den tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg