Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Notert til neste gang jeg skal kjøpe lærbukser...En kompis av meg har en sebrastripet spandexbukse. Når jeg skriver det ned tenker jeg "Å fy faen så jævlig stygt", men Chris er all about glam, så han klarer på en eller annen måte å ha så gjennomført stil at han kler det. Han ser maskulin ut selv om han kler seg som en jævla dragqueen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Mødre bør for all del unngåes på handlerunde. *grøss* Åh? Jeg elsket å ha min mor med på shopping, helt til for ca 1-2 år siden. Da var hun parkert i meningen om at jeg hadde for vulgær stil, og det måtte ordnes. x) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 sørg heller for at de kun deltar med penger, og ikke meninger... Det som var planen, men mamma er såpass at hun sikker hadde prøvd halve butikken før jeg kunne kjøpt det ene plagget jeg trengte, som jeg hadde funnet for lenge siden Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Den holdningen har hun enda. Jeg tror at aller helst så vil Ingun at du skal bruke foldeskjørt og bluser à la moren i "Carrie". Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 En kompis av meg har en sebrastripet spandexbukse. Når jeg skriver det ned tenker jeg "Å fy faen så jævlig stygt", men Chris er all about glam, så han klarer på en eller annen måte å ha så gjennomført stil at han kler det. Han ser maskulin ut selv om han kler seg som en jævla dragqueen. o.O Høres ut som litt av en fyr... Oi, for faen. Blått er populært... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nei, nå skal jeg se dokumentar om Melkøya fra der jeg jobber! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 o.O Høres ut som litt av en fyr...Dritpen. På en skrudd "Woah"-måte... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg handler først / finner hva jeg vil ha og hvor mye det koster og så sponser mamma meg med penger. Så lenge det ikke er t-skjorter eller sorte, fotside frakker. Evt. kjoler... Men sko, bukser og gensere, spanderer hu i hytt og gevær. Eneste som er er at jeg ikke kjøper slikt for jeg har nok av det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Folk som tør å gå kledd som glamrockere på 80-tallet er så trygg på seg selv og sin egen seksualitet at de kan "pull it off" uten å se homo ut. Kjenner også et par sånne karer. Han ene jobber på Bodymap og er svensk. Dere kunne se ham i en reklame for noe datinggreier. Han er fyren som sier "Jag vil ha slitz och glam" elns. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 sørg heller for at de kun deltar med penger, og ikke meninger... Det som var planen, men mamma er såpass at hun sikker hadde prøvd halve butikken før jeg kunne kjøpt det ene plagget jeg trengte, som jeg hadde funnet for lenge siden La meg illustrere: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Den holdningen har hun enda. Jeg tror at aller helst så vil Ingun at du skal bruke foldeskjørt og bluser à la moren i "Carrie". Egentlig tror jeg hun helst ser at jeg bruker boblebukser og høyhalsede gensre. oO Du burde høre henne en gang hun maser om høyhalsende gensere. "Jamen, Unni då, du kler de jo so godt! SO mykje bedre enn dei utringa greiena dine!". xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Chris ser ufattelig nice ut. Som en svarthåret og xtra glam-versjon av Chris Wicked, egentlig. Som og er et bekjentskap. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Jepp og det ene krysset er enten en platebutikk eller spillbutikk. Klær får man i julegave. Endret 28. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Faen, i så tilfelle er jeg jente Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Det forklarer vel din trang til i ikle deg dameklær innimellom. Nå skal det nevnes at barnepasseren min likte å kle meg i jenteklær når hun passet meg. Hun ler enda av det når jeg treffer henne. Men jeg liker fortsatt ikke shopping. Men jeg vant premie for "BESTE JENTE" på karneval på ungdomsskolen en gang. Endret 28. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg liker shopping Svirrer innom alt som ikke er klessjapper. Digger meg i butikker som selger ting til kjøkken o_O Dog, ikke like kult som platebutikker, bokhandler og Outland Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Er en jævel til å henge inne på outland ja..se i bokhyllene eller de endeløse DVD'ene. Men klær klarer jeg bare ikke "shoppe" etter. Det blir sånn inn på dressmann, finne ei dongeribukse, fort ut igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Klær = handles på nettet eller i utlandet om jeg skulle ende opp der. Mitt siste frivillige og spontane kleskjøp, var på en Hot Topic i Minnesota ^^ Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Selv har jeg ikke noe problemer med å gå rundt å se på klær/kjøpe, men blir så fort bysliten. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jepp og det ene krysset er enten en platebutikk eller spillbutikk. Klær får man i julegave. Clasern? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg