Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Notert til neste gang jeg skal kjøpe lærbukser...
En kompis av meg har en sebrastripet spandexbukse. Når jeg skriver det ned tenker jeg "Å fy faen så jævlig stygt", men Chris er all about glam, så han klarer på en eller annen måte å ha så gjennomført stil at han kler det. Han ser maskulin ut selv om han kler seg som en jævla dragqueen.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mødre bør for all del unngåes på handlerunde.

*grøss*

Åh?

Jeg elsket å ha min mor med på shopping, helt til for ca 1-2 år siden. Da var hun parkert i meningen om at jeg hadde for vulgær stil, og det måtte ordnes. x)

Lenke til kommentar
En kompis av meg har en sebrastripet spandexbukse. Når jeg skriver det ned tenker jeg "Å fy faen så jævlig stygt", men Chris er all about glam, så han klarer på en eller annen måte å ha så gjennomført stil at han kler det. Han ser maskulin ut selv om han kler seg som en jævla dragqueen.

o.O Høres ut som litt av en fyr...

Oi, for faen. Blått er populært...

Lenke til kommentar

Jeg handler først / finner hva jeg vil ha og hvor mye det koster og så sponser mamma meg med penger. Så lenge det ikke er t-skjorter eller sorte, fotside frakker. Evt. kjoler...

Men sko, bukser og gensere, spanderer hu i hytt og gevær. Eneste som er er at jeg ikke kjøper slikt for jeg har nok av det :p

Lenke til kommentar

Folk som tør å gå kledd som glamrockere på 80-tallet er så trygg på seg selv og sin egen seksualitet at de kan "pull it off" uten å se homo ut. Kjenner også et par sånne karer. Han ene jobber på Bodymap og er svensk. Dere kunne se ham i en reklame for noe datinggreier. Han er fyren som sier "Jag vil ha slitz och glam" elns.

Lenke til kommentar
sørg heller for at de kun deltar med penger, og ikke meninger...

Det som var planen, men mamma er såpass at hun sikker hadde prøvd halve butikken før jeg kunne kjøpt det ene plagget jeg trengte, som jeg hadde funnet for lenge siden

La meg illustrere:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

handleg.png

handlej.png

Lenke til kommentar
Den holdningen har hun enda. Jeg tror at aller helst så vil Ingun at du skal bruke foldeskjørt og bluser à la moren i "Carrie".

Egentlig tror jeg hun helst ser at jeg bruker boblebukser og høyhalsede gensre. oO

Du burde høre henne en gang hun maser om høyhalsende gensere. "Jamen, Unni då, du kler de jo so godt! SO mykje bedre enn dei utringa greiena dine!". xD

Lenke til kommentar

Det forklarer vel din trang til i ikle deg dameklær innimellom. Nå skal det nevnes at barnepasseren min likte å kle meg i jenteklær når hun passet meg. Hun ler enda av det når jeg treffer henne. Men jeg liker fortsatt ikke shopping.

Men jeg vant premie for "BESTE JENTE" på karneval på ungdomsskolen en gang.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...