NikkaYoichi Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Har jeg ikke sett, men dette er "Off-Topic" Smurfen, vi snakker om den søte bartenderjenta på 3B nå, og hvordan jeg skal få pratet med henne, utenfor arbeidstiden hennes. For jeg liker ikke å sjekke opp folk som er på jobb. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Up yours. Hvilket universitet? Det eneste universitetet som har "Norway" i det engelske navnet sitt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Holder meg til Familien jeg ^^Hu finske bartenderen der er bare kewt! Nå tenkte jeg på familien som i din egen familie. Der hvor Smurfen er fra, så er det helt normalt Anfall ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Familien er bare tåpelig spør du meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Anfall, kanskje jeg la inn dobbelt-mening og har en finsk bartender i familien jeg prøver meg på ;D Q, sant. Hva søren gjør du på 3B? Trodde det bare hang fjortis-emoer og wannabe-gothere der jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Tviler ikke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Der hvor Smurfen er fra, så er det helt normalt Anfall ... Nei, nei, nei. Det er der hvor smurfen er oppvokst og der hvor smurfen bor at slikt er normalt. Ikke der han kommer fra Familien er bare tåpelig spør du meg. Deg om det Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Up yours. Hvilket universitet? Det eneste universitetet som har "Norway" i det engelske navnet sitt. Jeg tipper på Norwegian University of Science and Technology, noe som burde være åpenbart om man ikke bor under en stein. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 hmm, snart ned til Sauda sentrum og råne med Comboen min. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Hva søren gjør du på 3B? Trodde det bare hang fjortis-emoer og wannabe-gothere der jeg Jeg spiller dart. Og ja, det henger en del emoer og wannabegothere der. Var ei jente der med rosa hår i går som var ganske søt, men akk så alt for ung for meg. ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Sier seg vel selv? Emoer er vel sjelden over 16. Det er rundt den alderen de skjønner at de egentlig ikke har noe å sutre over likevel. Og blir heite goth-damer eller normale jenter. Endret 8. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Hva søren gjør du på 3B? Trodde det bare hang fjortis-emoer og wannabe-gothere der jeg Jeg spiller dart. Og ja, det henger en del emoer og wannabegothere der. Var ei jente der med rosa hår i går som var ganske søt, men akk så alt for ung for meg. ^^ Tilfeldigvis så er 3B her i fjorden det som kalles for "lukket avdeling". Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Tilfeldigvis så er 3B her i fjorden det som kalles for "lukket avdeling". Hvilket gjør at jeg nok hadde passet godt der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Yay, jeg har 8Mbit Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Hvorfor gun control er en bra ting i USA Se filmen hos Youtube Han spiser nok suppe en stund fremover. Endret 8. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Denne var søt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Tragedier er søte ja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Tragedier er søte ja.Det var det mora di sa da du ble født! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Oh no, he didn't? Oh yes he did! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg