Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Hva skal jeg gå for da? Bare navn og telefonnummer, eller "prates"-frasen? Eller har dere andre gode forslag?

kommer ikke på noe bedre, gå for prates-tingen. Bare navn og nummer blir litt kjedelig. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

535512790.png

 

Mobilt brebånd SUGER! :p Prøvde det hos en venninne, var såvidt mulig å surfe. Broren min hadde det og, det funka litt bedre da men. Har ikke tenkt å gå i anskaffelse av det i alle fall.

 

Noen som har noen leverandører/gode tilbud å anbefale btw? Vi har bre sett litt på Telenor og Nextgentel, er åpen for forslag.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Da håper jeg du har bedre flaks enn meg, jeg har prøvd det mange ganger, alt fra å hinte til at vi skal møtes og prate et annet sted, til å etterlate nr mitt, har ikke hjulpet meg i det hele tatt å få noe sjans på damene på Spar på Steinkjer :p

Det håper jeg også, men det spørs om jeg har guts nok til å gjennomføre det. Jeg må finne ut om hun er singel i det minste først tenker jeg. Men hun er jo så nydelig, pluss at hun har verdens søteste smil.

 

 

Hva skal jeg gå for da? Bare navn og telefonnummer, eller "prates"-frasen? Eller har dere andre gode forslag?

kommer ikke på noe bedre, gå for prates-tingen. Bare navn og nummer blir litt kjedelig. :p

Pluss at hun kan komme til å tro at det er nummeret til noen andre.

 

 

hva er vel bedre enn å ligge i sofaen og surfe :D ?

 

intet :fun:

 

Joda, å ligge naken i SENGA å surfe. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Da håper jeg du har bedre flaks enn meg, jeg har prøvd det mange ganger, alt fra å hinte til at vi skal møtes og prate et annet sted, til å etterlate nr mitt, har ikke hjulpet meg i det hele tatt å få noe sjans på damene på Spar på Steinkjer :p

Det håper jeg også, men det spørs om jeg har guts nok til å gjennomføre det. Jeg må finne ut om hun er singel i det minste først tenker jeg. Men hun er jo så nydelig, pluss at hun har verdens søteste smil.

Men tenk om hun er en skikkelig bitch. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Da håper jeg du har bedre flaks enn meg, jeg har prøvd det mange ganger, alt fra å hinte til at vi skal møtes og prate et annet sted, til å etterlate nr mitt, har ikke hjulpet meg i det hele tatt å få noe sjans på damene på Spar på Steinkjer :p

Det håper jeg også, men det spørs om jeg har guts nok til å gjennomføre det. Jeg må finne ut om hun er singel i det minste først tenker jeg. Men hun er jo så nydelig, pluss at hun har verdens søteste smil.

 

 

:

Naboen^^.

 

Litt risiko om hun ikke ser nummere ditt,og Jens Megahomo får igjen vekselpenger med ditt telefonnummer og førespørsel på den.

Lenke til kommentar
Da håper jeg du har bedre flaks enn meg, jeg har prøvd det mange ganger, alt fra å hinte til at vi skal møtes og prate et annet sted, til å etterlate nr mitt, har ikke hjulpet meg i det hele tatt å få noe sjans på damene på Spar på Steinkjer :p

Det håper jeg også, men det spørs om jeg har guts nok til å gjennomføre det. Jeg må finne ut om hun er singel i det minste først tenker jeg. Men hun er jo så nydelig, pluss at hun har verdens søteste smil.

 

 

Hva skal jeg gå for da? Bare navn og telefonnummer, eller "prates"-frasen? Eller har dere andre gode forslag?

kommer ikke på noe bedre, gå for prates-tingen. Bare navn og nummer blir litt kjedelig. :p

Pluss at hun kan komme til å tro at det er nummeret til noen andre.

 

 

hva er vel bedre enn å ligge i sofaen og surfe :D ?

 

intet :fun:

 

Joda, å ligge naken i SENGA å surfe. :wee:

 

men da må du ha en ag3 som du kan kose med i tillegg :cool:

Lenke til kommentar
Men tenk om hun er en skikkelig bitch. :p

 

Kjenner jeg megselv rett så er hun det. Altså, jeg bruker å bli fascinert av bitches jeg, så det ville ikke vært første gangen. Jeg kjenner jo ikke dama, det er bare hun som smiler når hun gir i fra seg en øl. Pluss at stumpen hennes er flott å se på. ^^ Hadde vært interessant å prata med henne i det minste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Etter all lappesendinga som lars og anfall har pratet om, begynner jeg å skjønne hvordan de møttes i hvertfall..

:!:

Jaa. det var det vi gjorde første gang vi møttes. :p

 

Nikka: Go for it!

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...