Mariaink Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Pøh, han finner seg en ny familie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Alle vet at snegler er noen horete dyr. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Alle vet at jeg er et horete dyr. Fixed! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Alle vet at mora mi er et horete dyr. Fixed! Dobbel-fix! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Pøh, han finner seg en ny familie Tenk om noen finner deg ute i skogen halv drunken "Ikke hjelp han, alle finner seg en ny familie..." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Alle vet at jeg er et horete dyr. Fixed! I just enjoy life. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 ok, nå virker jeg nok dum ja men med mine dataspråk kunnskaper så er det ikke så rart at jeg ikke vet det. men hva betyr fap, fap, fap, fap sikkert noe jeg ikke burde vite Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Kulva , kælva ,kelva ,kollva , kovlet ,kolvet eller kilva? hva er riktig eller hva er hva ? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) hellu! "runk, runk, runk, runk" betyr det. "*" på hver siden av en setning/et ord betyr at det er en handling som utføres. eks: *hoppe opp og ned av pur glede*. vist noen lurte på det. det jeg kom hit for: ny avatar! bedre eller verre enn den forrige? Endret 8. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 :!: avataren er bedre^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Alle vet at jeg er et horete dyr. Fixed! Stemmer vel ganske bra ;D Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Da er avataren min oppdatert til den nye str. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hvem melder seg frivillig til å kode nettside for meg? Hvis sex er en av frynsegodene som følger med jobben. Sex er en av frynsegodene, ja. Men det er jeg som står for sexen. Ikke Anfall. Sorry Lars, jeg spiser ikke på den siden av gjerdet, men takk for tilbudet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Sorry Lars, jeg spiser ikke på den siden av gjerdet, men takk for tilbudet. Synd, Lars kjører supertilbud i helgen. Kun 99 kr/time. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 99 er nok alt for mye for min del. Sorry, mac. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Kanskje om jeg hadde FÅTT 99kr/min, så hadde det nesten kunne blitt diskutert. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det er skummelt å vaske bil. Det får konsekvenser. Plutselig måtte jeg vaske mamma sin bil også. Var visst ikke så gøy at min 98-modell var blankere enn hennes 07-modell Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Jeg sa til min "kjæreste" i 8. at jeg måtte vaske bilen til pappa så jeg kunne ikke komme i bursdagen hennes. Hun slo opp ja. Var sånn greie at ei venninne kommer bort til meg og sier "Jeg skal spørre deg fra xxxxx" og jeg bare svarte "sure, why not", så sprang de tilbake til henne og sa "HAN SA JA" også var vi liksom kjærester og kunne holde hender på skolen. Og nå sitter jeg og leser om Ebola-virus på wikipedia. Scary stuff. Sykt å lese om slike virus, det er som om naturen har spesialdesignet dem for å angripe en spesiell ting i menneskekroppen. Endret 8. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hvordan gjorde du det? Fikk henne til å komme å spørre deg? Jeg trenger noen tips, sliter med det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg