Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herre ... Jeg tror ikke jeg har godt av damer.

Å joda, du har så godt av damer, så. Spørs derimot om de har like godt av deg :wee:

..Og dette brukte jeg mine surt ærvervede(?) grunker på å få frem? Jaja, prioriteringer har aldri vært min sterke side=/

Ha ha, du har vel rett, Jonas :p

"ervervede" forresten :p

Men hadde en samtale med ei jente tidligere her i dag som satte meg ut av spill i et par timer, så huset ble plutselig ikke vasket, så nå må jeg forte meg ut og rydde sneiper :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Det er en snegle i taket på soverommet mitt! Hvordan i all verden har den kommet seg dit? :ohmy:

Dark forces mate, dark forces...

Jepp, den eneste logiske løsningen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ja, hør på Bytex! Tenk på stakkars sneglen! Jeg synes den skal få være din nye roommate. Den gjør deg ingenting uansett. Kanskje den kan komme opp i sengen din hvis den fryser og. Tenk å glad lille snelgen hadde blitt da. :wee:

Lenke til kommentar

Okay ... Farmor ringte meg og lurte på om jeg visste hvor i huset hennes, blant de 10-11.000 bøkene (mine vel og merke) Koranen står ...

Ja, for det vet jo jeg :p

Tror dog den ligger i en haug på ca tusen bøker oppe i hytta ...

Ja, la oss alle bli som Sjur.

Hadde vært herlig. Ingen hadde orka å krige :p

Lenke til kommentar
Ja, hør på Bytex! Tenk på stakkars sneglen! Jeg synes den skal få være din nye roommate. Den gjør deg ingenting uansett. Kanskje den kan komme opp i sengen din hvis den fryser og. Tenk å glad lille snelgen hadde blitt da. :wee:

+1 og det er ingen ting å frykte for sneglen bruker sikkert laaaang tid på å komme seg ned med mindre sneglen tar frem sine mørke krefter, igjen :ninja:

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Du tok den ned og la den på plenen i god tro, men tenk om den hørte kona og barna sine rope på andre sida av huset deres, og han satte i vei mot dem i korteste linje (langs taket). Så er han halvveis og tenker, "Ahhh nå er jeg snart hjemme hos kone og barn igjen etter 2 uker på andre siden av huset). Og så kommer noen og plukker ham ned og legger ham TILBAKE der han kom fra. /facepalm

"Jajaaa", tenker han, "Da var det bare å sette igang igjen..."

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Du tok den ned og la den på plenen i god tro, men tenk om den hørte kona og barna sine rope på andre sida av huset deres, og han satte i vei mot dem i korteste linje (langs taket). Så er han halvveis og tenker, "Ahhh nå er jeg snart hjemme hos kone og barn igjen etter 2 uker på andre siden av huset). Og så kommer noen og plukker ham ned og legger ham TILBAKE der han kom fra. /facepalm

Mariank, you bether listen!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det er nok det som har skjedd. :p

Mariaink: Jg tror du bør gå ut og sette den på andre siden av huset for sikkerthets skyld.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...