Sameboe Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 PANDACAM Hahahaha, herlig! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Herre ... Jeg tror ikke jeg har godt av damer. Å joda, du har så godt av damer, så. Spørs derimot om de har like godt av deg ..Og dette brukte jeg mine surt ærvervede(?) grunker på å få frem? Jaja, prioriteringer har aldri vært min sterke side=/ Ha ha, du har vel rett, Jonas "ervervede" forresten Men hadde en samtale med ei jente tidligere her i dag som satte meg ut av spill i et par timer, så huset ble plutselig ikke vasket, så nå må jeg forte meg ut og rydde sneiper Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Skal jeg være sunn og ikke kjøpe noe snop, eller skal jeg være usunn? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Sunn, sånn som meg ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Men jeg vil ha sjokolade. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Ja, la oss alle bli som Sjur. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Noen som vet hvem som var mystery act på Raumarock i går? Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det er en snegle i taket på soverommet mitt! Hvordan i all verden har den kommet seg dit? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det er en snegle i taket på soverommet mitt! Hvordan i all verden har den kommet seg dit? Dark forces mate, dark forces... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det er en snegle i taket på soverommet mitt! Hvordan i all verden har den kommet seg dit? Dark forces mate, dark forces... Jepp, den eneste logiske løsningen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Men tenk så mange timer den snegla har brukt på å krabbe først oppover veggen, så innover taket. Også kommer du og bare ÆSSSSH *skvis* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Ja, hør på Bytex! Tenk på stakkars sneglen! Jeg synes den skal få være din nye roommate. Den gjør deg ingenting uansett. Kanskje den kan komme opp i sengen din hvis den fryser og. Tenk å glad lille snelgen hadde blitt da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Okay ... Farmor ringte meg og lurte på om jeg visste hvor i huset hennes, blant de 10-11.000 bøkene (mine vel og merke) Koranen står ... Ja, for det vet jo jeg Tror dog den ligger i en haug på ca tusen bøker oppe i hytta ... Ja, la oss alle bli som Sjur. Hadde vært herlig. Ingen hadde orka å krige Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg tok den med ut og la den i gresset Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Du skulle bare sagt "Den står under K, gå og let der" Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Ja, hør på Bytex! Tenk på stakkars sneglen! Jeg synes den skal få være din nye roommate. Den gjør deg ingenting uansett. Kanskje den kan komme opp i sengen din hvis den fryser og. Tenk å glad lille snelgen hadde blitt da. +1 og det er ingen ting å frykte for sneglen bruker sikkert laaaang tid på å komme seg ned med mindre sneglen tar frem sine mørke krefter, igjen Endret 8. august 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Du tok den ned og la den på plenen i god tro, men tenk om den hørte kona og barna sine rope på andre sida av huset deres, og han satte i vei mot dem i korteste linje (langs taket). Så er han halvveis og tenker, "Ahhh nå er jeg snart hjemme hos kone og barn igjen etter 2 uker på andre siden av huset). Og så kommer noen og plukker ham ned og legger ham TILBAKE der han kom fra. /facepalm "Jajaaa", tenker han, "Da var det bare å sette igang igjen..." Endret 8. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Du tok den ned og la den på plenen i god tro, men tenk om den hørte kona og barna sine rope på andre sida av huset deres, og han satte i vei mot dem i korteste linje (langs taket). Så er han halvveis og tenker, "Ahhh nå er jeg snart hjemme hos kone og barn igjen etter 2 uker på andre siden av huset). Og så kommer noen og plukker ham ned og legger ham TILBAKE der han kom fra. /facepalm "Jajaaa", tenker han, "Da var det bare å sette igang igjen..." Mariank, you bether listen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Du skulle bare sagt "Den står under K, gå og let der" Om det bare var et system i bøkene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Du tok den ned og la den på plenen i god tro, men tenk om den hørte kona og barna sine rope på andre sida av huset deres, og han satte i vei mot dem i korteste linje (langs taket). Så er han halvveis og tenker, "Ahhh nå er jeg snart hjemme hos kone og barn igjen etter 2 uker på andre siden av huset). Og så kommer noen og plukker ham ned og legger ham TILBAKE der han kom fra. /facepalm "Jajaaa", tenker han, "Da var det bare å sette igang igjen..." Det er nok det som har skjedd. Mariaink: Jg tror du bør gå ut og sette den på andre siden av huset for sikkerthets skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg